Forum Pantery  Strona Główna Pantery

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ardeny 2011
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frycu666
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Nie 23:09, 27 Mar 2011    Temat postu:

Mały update, namiot mam, ale jednak dwu osobowy only. No i grzecznie pytam z kim mogę się zabrać w piatęk? Moli? Romek? Chyba tylko Wy jedziecie w pt z łdz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Nie 23:37, 27 Mar 2011    Temat postu:

No ja akurat nie. Ja jadę dopiero w sobotę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drastiq
Podszyszkownik
Podszyszkownik



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć!?

PostWysłany: Pon 1:03, 28 Mar 2011    Temat postu:

No to do wiadomości wszystkich, z tego co kojarzę to:
Dowódca: gagarin
Zastępca: kiler
Medyk: cyku
Medyk z-ca: Blekot
łącznościowec (główny, bo ochotnik): Beryl
łącznościowiec z-ca (jak bedzie taśma): wujek kilera

piątek:
1.Moli - transport/auto
2.Blekot - transport/auto
3.Killer
4.Kat
5.Frycu
6.Cyku
7.Wiśnia

sobota:
1. Gagarin - z Berylem
2. Radek - z Berylem
3. Beryl
4. All
5. Pepik (zamiast Williama)
6. Magzi
7. Pietja
8. Stanik
9. Komar
10.Drastuś (zamiast kogoś tam... nie pamietam Razz )

tak jak sie umawialismy Allu? bedziesz miał miejsce dla mnie i dla mojej swinki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 10:23, 28 Mar 2011    Temat postu:

Panowie bo robi się burdel, jak ktoś się wpisuje na listę to niech pisze za kogo !
Za Williama jedzie Pepsko , za Pietję jedzie wujek Killera, tak wynika z postów .

Dla czepialskich i tych co im ręce opadają Komar jest na liście od kiedy powstała zapisał się jeszcze przed Wiśnią (proponuję prześledzić cały wątek od początku, ja tak zrobiłem )

1.Moli / piątek
2.Gagarin / sobota
3.Beryl / sobota
4.Blekot / piątek
5.All / sobota
6.Wojtek
7.Magzi / sobota
8.wujek Killera za Pietję
9.Killer / piątek
10.Kat / piątek
11.Frycu / piątek
12.Cyku / piątek
13.Wiśnia / piątek
14.Idaho
15.Radomaster / sobota
16.Kowasz
17.Mikołaj
18.Komar
19.Stanik / sobota
20.Pepsko za Wiliama / sobota


Ostatnio zmieniony przez Blekot dnia Pon 10:31, 28 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 13:05, 28 Mar 2011    Temat postu:

Qwa przeprosilem i napisaem przecie, ze slepota i starcza zgryzliwosc wrodzona doprowadzily mnie do zalamania nadgarstkow. Toc zauwazylem ze Komar byl na liscie, tyle ze z opoznieniem. Moze nawet zauwazylem w czasie odpowiednim ale dotarlo za pozno. I tak sie zaczelo. Jeszcze raz sorry.

Kiler jak z dojazdem? Ciebie i Kat biore w piatek jesli dobrze rozumiem?

W zwiazku z powyzszym mialbym 1 miejsce dla ciebie Frycu.

EDIT:
Jeszcze raz napisze jasniej. Kiedy napisalem ze jestem stary...etc. to chcialem dac do zrozumienia ze dalem dupy na maksa. Zrobilem to widac nie dosc jasno i bajzel ktory zaczalem zamiast uciac rozpetalem na nowo....ehhhh.

Brak polskich znaczkow - pisze z pracy.


Ostatnio zmieniony przez Molibdenik dnia Pon 13:09, 28 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frycu666
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Wto 12:16, 29 Mar 2011    Temat postu:

No to ja zaklepuję miejsce u Ciebie Moli. Daj znać na PW co do szczegółów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto 12:29, 29 Mar 2011    Temat postu:

Ja z Wiśnią i z Cykiem wyjeżdżamy z Zduni około 15.oo. Zabieram namiot dwa materace dwu osobowe i campinggaza. Jak macie to zabierzcie jakieś saperki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiler
Podszyszkownik
Podszyszkownik



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Wto 13:38, 29 Mar 2011    Temat postu:

Moli ja i Kasia bardzo chętnie się z tobą zabierzemy w piątek, napisz tylko szczegóły gdzie mamy czekać i o której.
Biorę namiot 3 osobowy i saperka jakaś też najprawdopodobniej będzie bo Kasi tata nam podrzuci razem z jej śpiworem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 16:06, 29 Mar 2011    Temat postu:

Frycu i Kilerowie napiszcie skąd można was podjąć (każdy z osobna naturalnie) to ustalimy o której gdzie podjadę. Orientacyjnie po obiadku, czyli około 14.00.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Wto 17:51, 29 Mar 2011    Temat postu:

Cyku bedziesz w zdw na dniach ? wpadlbym po tą naszywajke na ardeny ? Ile takowy item ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cykada
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katmandu

PostWysłany: Wto 18:49, 29 Mar 2011    Temat postu:

Pep- w Zduni będę dopiero w piątek przed południem. 0 zł.

Wezmę igłę i nici na Ardeny, się nie martwcie Smile


Ostatnio zmieniony przez Cykada dnia Wto 18:49, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Wto 19:37, 29 Mar 2011    Temat postu:

Drastuś żeby było jasne Idacho nie jedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto 19:51, 29 Mar 2011    Temat postu:

1.Moli / piątek
2.Gagarin / sobota
3.Beryl / sobota
4.Blekot / piątek
5.All / sobota
6.Wojtek
7.Magzi / sobota
8.wujek Killera za Pietję
9.Killer / piątek
10.Kat / piątek
11.Frycu / piątek
12.Cyku / piątek
13.Wiśnia / piątek
14.Drarstq za Idaho
15.Radomaster / sobota
16.Kowasz
17.Mikołaj
18.Komar
19.Stanik / sobota
20.Pepsko za Wiliama / sobota
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frycu666
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Wto 20:10, 29 Mar 2011    Temat postu:

Myślę, że to akurat nie problem bo i ja I Kilerowie <lol> mieszkamy na pomorskiej, oni tylko kawałek dalej za rondem.

Ostatnio zmieniony przez frycu666 dnia Wto 20:10, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:14, 29 Mar 2011    Temat postu:

Frycu nie kombinuj tylko pisz gdzie mam cię zgarnąć. Mnie to jest obojętne gdzie więc napisz gdzie mieszkasz i będzie ok. U ciebie jestem ca. 14.10.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto 22:40, 29 Mar 2011    Temat postu:

Ktoś wie czy Kowasz i Mikołaj jadą , napisałem do nich pw ale cisza, bo są chętni/chętny .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 22:57, 29 Mar 2011    Temat postu:

Info z WMASG od Oldiego. Wydaje mi się że dość istotne. Ja przynajmniej się dorzucę.

Kod:
Koleżeńska prośba organizatora

Z uwagi na koszty tej imprezy, które przy tej ilości wojska i planowanej oprawy przekroczyły nasze szacunki. jako organizator występuję z prośbą nieobowiązkowej zrzuty na poczet kosztów "Arden 2011". Koło Biura Przepustek będzie stała puszka, gdzie każdy kto chce będzie mógł wrzucić grosik, a jeśli nie będzie mógł, to i tak jest nam miło, że jest z nami. :)



EDITŁ
Jak już kopiuję z WMASG to przy okazji mapka dojazdu, plan parkingu i regulamin:




Kod:
REGULAMIN GRY

Gra wojenna „Bitwa o Ardeny 2011”
Obecny regulamin uwzględnia wszystkie prośby o zmianę z roku ubiegłego. Miłej zabawy.

Organizator
2 REP

Współorganizator:
BAT Łódź, MSW Łódź, Swat Łódź, A3 Łódź

Gra wojenna „Ardeny 2011” jest oparta na autentycznych wydarzeniach „Bitwy o Ardeny” i odbędzie się w dniu 02.04.2011 w miejscowości Pałczew k/ Łodzi. W czasie gry obowiązuje poniższy regulamin imprezy. Odtworzone zostaną działania wojenne bitwy o Ardeny w czasie II wojny światowej.
W tegorocznej rozgrywce wprowadzamy nowość:
Grę rozpoczynamy zgodnie z prawdą historyczną natomiast później rozgrywa się zgodnie z zasadami ASG. W tym roku niech wygrywają najlepsi.

Główne punkty gry:
Miejscowość Malmedy
Miejscowość Bastogne
Miejscowość St. Vith
Miejscowość Stavelot
Miejscowość Trois-Ponts
Miejscowość Ambleve
Obrona składów paliwa

Przeprowadzone zostaną operacje:
• Obrony Malmedy – likwidacja jeńców
• Obrona Bastogne
• Obrona ST. Vith
• Obrona Stavelot
• Obrona Trois-Ponts
• Operacja grupy Otto Skorzennego
• Operacja grupy Peiper

Organizator dołoży wszelkich starań aby w miarę wiernie ją odtworzyć. Członkowie 2Rep z uwagi na znajomość terenu i szczegółów gry nie biorą udziału, pełnią funkcje rozjemców i inne wymagane funkcje w czasie gry. Organizator zaleca zapoznanie się z historią bitwy o Ardeny.

Zgłoszenia w dniu gry.
Po przybyciu należy parkować w swoich sektorach, które zostaną naniesione na mapę. Mapa będzie dostępna na forum lub wręczana na parkingu. Miejsca parkingowe będą dodatkowo oznakowane kryptonimami jednostek. Nad logistyką i porządkiem na parkingach czuwa MP.
Będą czynne dwa niezależne Biura Przepustek, oddzielne dla stron konfliktu. Do Biura Przepustek zgłaszają się wyłącznie dowódcy oddziałów, gdzie pobierają identyfikatory dla swoich podkomendnych jak i wyposażenie przygotowane przez organizatora. Zaleca się przewiezienie ze sobą zdjęcia w formacie dowodu osobistego z uwagi na nowy wzór identyfikatorów wzorowanych na oryginałach z tego okresu. Identyfikatory mogą być kontrolowane w czasie gry przez MP. Brak identyfikatora w czasie kontroli, skutkuje odprowadzeniem do aresztu przez patrol MP. Po wydaniu nowego identyfikatora uczestnik zostaje zwolniony z aresztu po 15min i udaje się pod eskortą MP do swojego oddziału.

Zasady gry wojennej:
W czasie gry wszyscy uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania rozkazów sztabu gry jak i dowódców od szczebla dowódcy armii do dowódcy oddziału włącznie. Nie stosowanie się do powyższego skutkować może na wniosek poszczególnych dowódców zgłoszonych do Arbitra wykluczeniem z gry.

Cel gry wojennej „Bitwa o Ardeny”
Celem ataku niemieckiego jest zdobycie w wyznaczonym czasie ( 14.30 – 15.30) składów paliwa co umożliwi im kontynuowanie natarcia i zwycięstwo. Atakowanie składów możliwe będzie wyłącznie po wydaniu takiego rozkazu przez sztab gry i przegrupowaniu wojsk. Sygnałem do ataku będzie rozkaz wydany przez sztab gry. Zdobyciem składu będzie jego wysadzenie w powietrze poprzez odpalenie zgrupowanych tam rac i sztucznych ogni. Ich wysadzenie oznacza koniec gry i od tego momentu obowiązywać będzie całkowity zakaz strzelania. Poszczególne oddziały udają się na parking, gdzie odbędzie się uroczyste zakończenie gry. W przypadku nie zdobycia składów paliwa natarcie niemieckie staje z braku paliwa i jest to przegrana wojsk niemieckich.

Środki ostrożności i ratunkowe obowiązujące w czasie gry.
Z uwagi na zastosowanie przez organizatora rzeczywistych środków pozoracji pola walki, zabrania się wchodzenia na pola minowe. Wymagane jest utrzymywanie bezpiecznej odległości od zastosowanych środków transportu wojsk lub pojazdów pancernych. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek zasadzek z wykorzystaniem skrytego podejścia oraz strzelanie z replik airsoftowych do powyższych pojazdów. Ataki wolno dokonywać wyłącznie z zajmowanej pozycji bez jej opuszczania. W przypadku pozorowanego ostrzału artyleryjskiego należy skryć się w okopie lub za inna zasłoną terenową. Na miejscu będzie ratownik medyczny przy sztabie gry. W przypadku jakiegokolwiek zranienia, dowódca oddziału ( pod rygorem odpowiedzialności prawnej) zgłasza ten fakt do Arbitra, który podejmuje decyzję o właściwych działaniach ratunkowych. Przy drobnych skaleczeniach, pomocy udzielają sanitariusze (nie ma obowiązku zgłaszania Arbitrowi), którzy w dostarczonych przez organizatora torbach medycznych, będą mieć podstawowe środki opatrunkowe. W przypadku poważnego zranienia, Arbiter ma prawo przerwać grę.

Arbitrzy
Arbitrzy będą nosili żółte hełmy. Na jedną bronioną miejscowość przypada od dwóch do czterech Arbitrów. Posiadają wszelkie uprawnienia, włącznie z wykluczeniem z gry pojedynczego uczestnika jak i całych oddziałów w drastycznych przypadkach. W czasie gry pilnują jej przebiegu, aby był zgodny z regulaminem. Obowiązuje zakaz jakiegokolwiek ataku czy też strzelania do nich. Obowiązuje bezwzględne przestrzeganie wydawanych przez nich poleceń. W przypadkach drastycznych mają prawo do wykluczenia z gry poszczególnych uczestników jak i całych oddziałów. W szczególności będą zwracać uwagę na tzw. „terminatorstwo”, oraz utracenia przez oddział możliwości walki. Terminatorka - arbiter decyduje przy kwestiach spornych, kto kogo zabił, i jest to decyzja ostateczna, nawet jeśli omyłkowo niesłuszna. Za uporczywą terminatorkę – wykluczenie z gry.
Pilnują prawidłowego udzielania pomocy przez sanitariuszy itp. Arbitrzy przebywają za linią obrony tak, aby mieć wgląd na atakujących i obrońców i nie wchodzą pomiędzy walczących za wyjątkiem interwencji. Wszelkie decyzje arbitrów są decyzjami ostatecznymi i sztab nie będzie reagował na żadne zażalenia w czasie gry.

Środki techniczne:
Dozwolone i zalecane jest używanie środków pirotechnicznych ( miny, dymy, petardy).
Środki transportu służące do szybkiego przerzucania wojsk w rejon działań, podlegają bezpośrednio sztabowi gry. Obowiązuje zakaz strzelania do nich z uwagi na ew. uszkodzenia lakieru. Stwierdzenie przez Arbitra lub MP ostrzelania, skutkować będzie wyłączeniem winnego uczestnika do końca gry. Zniszczenie nie jest możliwe. Przewożone oddziały mogą podjąć walkę po desantowaniu się i oddaleniu na ok. 15m od pojazdu.

Łączność
Dowódcy grup utrzymują łączność ze sztabem za pomocą telefonów komórkowych. Zezwala się na używanie własnych środków łączności wewnątrz grup i rodzajów wojsk. Warunkiem używania łączności bezprzewodowej przez oddziały alianckie, jest wyznaczenie jednego z żołnierzy jako łącznościowca ( po jednym łącznościowcu na oddział aliancki), oznakowanego żółtą taśmą na prawym rękawie, wyposażonego w aparat telefoniczny i książkę szyfrów (do pobrania w sztabie). Utrata łącznościowca, książki szyfrów lub aparatu telefonicznego skutkować będzie koniecznością wyłączenia łączności bezprzewodowej w całym oddziale. W przypadku trafienia łącznościowca do czasu odzyskania przez niego życia nie można używać łączności bezprzewodowej w danym oddziale. W przypadku przejęcia przez oddział niemiecki książki szyfrów (łącznościowiec ma ją przy sobie) i powiadomienia sztabu skutkować to będzie wyłączeniem łączności bezprzewodowej w całej armii.
Utrata tej łączności skutkować będzie koniecznością wyłączenia całej łączności bezprzewodowej będącej w posiadaniu armii.

Trofea wojenne.
Każda Armia Aliancka jest wyposażona we własny sztandar. Jednostki alianckie broniące miejscowości na sztandarach mają ich nazwy. Zdobycie miejscowości jest to zdobycie jej sztandaru oraz wyniesienie go poza obszar miasta. Sztandar może zostać odbity, ale tylko na terenie danego miasta. Sztandar przechodzi na własność oddziału który go zdobył. Każdy uczestnik gry otrzyma pamiątkowy plakat i identyfikator.

Oznakowanie stron.
Uczestnicy strony alianckiej otrzymają od organizatora opaski, które należy założyć na oba ramiona. Strona niemiecka nie ma żadnych opasek. Opaski będą rozdawane przy pobieraniu sprzętu w Biurze Przepustek. Opaski muszą być noszone przez cały czas trwania gry. Brak opaski uczestnika strony alianckiej jest równoznaczny z odeskortowaniem go przez MP do sztabu.

Kuchnia, zaopatrzenie i serwis
Przy Biurze Przepustek będą ustawione namioty Serwisu i Sklepu gdzie można zaopatrzyć się w napoje podstawowe środki spożywcze, napoje energetyzujące, amunicję i środki pozoracji pola walki. Serwis zapewni wypożyczenie replik broni, oraz akumulatorów. Na miejscu będzie możliwość naładowania akumulatorów..

KUCHNIA POLOWA
Na terenie Sztabu będzie dostępna Kuchnia Polowa, prowadzona przez „4x4 Kuchnia” (Firma zewnętrzna) od piątku 01 kwietnia (godziny wieczorne) do niedzieli 03 kwietnia (do ok godziny 11:00)
Dołączona grafika

Tak wiec i w czasie trwania Bitwy osoby będące w Sztabie będą mogły się pożywić, by mieć siłę do dalszej walki :)

UWAGA!!! Oczywiście w dniu 02 kwietnia do godziny 16:00 tj. do czasu zakończenia działań, sprzedaż i spożywanie alkoholu jest zabronione.

Zasady trafień
• W grze nie ma respów. Wzorem poprzednich edycji pomocy udzielają sanitariusze.
• Na 1 oddział 20 osobowy przypada 1 sanitariusz noszący hełm z oznakowaniem sanitariusza na wzór amerykański (białe koła z czerwonym krzyżem z czterech stron). Hełmy dostarcza organizator na odprawie dowódców. Sanitariusz ma 10 oznakowanych opatrunków (będą wydane przed grą dowódcom armii).
• W przypadku trafienia, należy założyć czerwoną chustę i wezwać sanitariusza, który poda opatrunek. Trafiony odlicza 10 minut i oddaje opatrunek sanitariuszowi włączając się do gry. Opatrunku nie trzeba zakładać. Do odzyskania życia wystarczy jego posiadanie.
• Graczy nie obowiązuje ograniczona liczba uleczeń przez sanitariusza.
• Szpitale polowe oraz nosze mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Aliantów, z racji wsparcia miejscowej ludności.
• W grze dozwolone są dwa rodzaje transportowania rannych: z wykorzystaniem noszy oraz bez.
• Nosze używane są w przypadku transportu rannego do szpitala polowego, który będzie oznaczony przez organizatora. Ranny dostarczony na noszach do namiotu szpitalnego, automatycznie wraca do gry, jeżeli był transportowany wyłącznie na noszach, a jednym z noszowych był sanitariusz. W przypadku, gdy te dwa warunki nie zostały spełnione, leczenie rannego odbywa się w sposób wcześniej opisany.
• Na transport rannego bez wykorzystania noszy, zezwala się uczestnikom, szczególnie jeśli podejście sanitariusza jest w polu ostrzału. Zabrania się jakiegokolwiek przemieszczania rannego po tym jak otrzymał opatrunek od sanitariusza (10min). Złamanie tej zasady stwierdzone przez arbitra 30 min resp w sztabie gry.
• Do sanitariuszy wolno strzelać. W przypadku trafienia jest on wyłączony z gry na 10 minut, w czasie przerwy nie ma prawa udzielania pomocy kolegom.
• W przypadku trafienia wszystkich sanitariuszy jednocześnie (nie odzyskali życia), Arbiter nakazuje udanie się całego oddziału do sztabu gry, gdzie dowódca zgłasza się po nowe rozkazy. Po ich otrzymaniu oddział w całości wraca do gry.
• "Cicha śmierć" to klepnięcie kogoś. Może być to klepnięcie z zaskoczenia i klepnięcie jako dobicie rannego. W takim wypadku nie ma oczywiście mowy, o wzywaniu medyka, a klepnięty zakłada czerwoną szmatę i melduje się w sztabie na resp 15 min.
• W przypadku odzyskania życia na terenie opanowanym już przez przeciwnika lub klepnięcia rannego przez przeciwnika - należy nie zdejmować oznakowania (czerwona chusta) i zameldować się w sztabie gry. Obowiązuje go zakaz otwierania ognia i udzielania jakichkolwiek informacji, pod rygorem wykluczenia z gry. Odzyskanie życia w tym przypadku następuje po obowiązkowym 15 minutowym respie na terenie sztabu.
• Organizator z uwagi na wyczerpanie fizyczne zaleca zmiany sanitariuszy w czasie gry, pod warunkiem że zmiana następuje w czasie kiedy sanitariusz nie otrzymał trafienia. Decyzję o zmianie podejmuje dowódca oddziału.
• Uwaga ranni nie mogą podawać jakichkolwiek informacji o przeciwniku, mogą jedynie wzywać własnego sanitariusza, Złamanie tej zasady stwierdzone przez arbitra karane będzie wykluczeniem z gry.

Działania dodatkowe
Każda broniona przez aliantów miejscowość wyposażone jest w nosze i szpital polowy. W przypadku utraty bronionej miejscowości pozostają w niej nosze i namiot. Nosze powinny przy opuszczeniu miejscowości znajdować się w punkcie medycznym. W miejscowości Malmedy z uwagi na rozstrzelanie jeńców wprowadza się, że po utracie miejscowości oddziały obrońców zbierają się w miejscu wskazanym przez Arbitra. Wszyscy ranni, którzy nie odzyskali życia, są transportowani przez swoich kolegów, bądź to pod ramiona, bądź w jakikolwiek inny sposób. Ranni nie mogą iść samodzielnie. W szyku marszowym kolumna jeniecka pod kontrolą zdobywców udaje się do sztabu gry. Po 15 minutach przerwy dowódcy stron zgłaszają się do sztabu gdzie otrzymują nowe zadania.

Organizacja imprezy:
Całością gry dowodzi sztab w skład którego wchodzi
d-ca wojsk alianckich Rosiu
d-ca wojsk niemieckich Old Shifty
Sztab gry przed jej rozpoczęciem znajduje się na parkingu. Po jej rozpoczęciu przenosi się do centrum wydarzeń (w miejscu wskazanym na mapach).
Powołani dowódcy grup i ich zastępcy podlegają bezpośrednio sztabowi gry i są zobowiązani poprzez podległe oddziały wykonywać jego rozkazy. Na czas gry nadaje się kryptonimy poszczególnych oddziałów. W czasie gry należy się nimi posługiwać. Ilość uczestników obydwu stron jest równa.

Żandarmeria wojskowa
Dla zapewnienia porządku i logistyki wprowadza się oddziały żandarmerii wojskowej, wyposażonych w identyfikatory jak każdy z uczestników gry.
Strona aliancka Military Police oznakowana napisy MP na hełmach i czarne opaski z napisem MP.
Strona niemiecka Feldgendarmerie oznakowaną poprzez ryngrafy noszone na piersiach z tym napisem.
Zadania i zasady funkcjonowania:
• Kontrolowanie identyfikatorów graczy odpowiedniej strony konfliktu i w razie wykrycia nieprawidłowości odprowadzenia uczestnika/oddziału do sztabu.
• Kontrola identyfikatorów Military Police może być przeprowadzona wyłącznie przez dowódców oddziałów podczas kontroli przez żandarmerię oraz podczas jej pobytu w bronionym mieście.
• Kontrola identyfikatorów Feldgendarmerie może być przeprowadzona wyłącznie przez dowódców oddziałów podczas kontroli przez żandarmerię.
• Wspomaganie arbitrów przy egzekwowaniu regulaminu przez uczestników manewrów.
• Eskortowanie do sztabu gracza schodzącego z pola bitwy, w wyniku naruszenia przepisów.
• Wsparcie ogniowe dla odpowiedniej strony konfliktu.
• Żandarmeria wojskowa traktowana jest jak normalny oddział walczący.
• Atak na żandarmerię wojskową przez sprzymierzeńców kończy się karnym przetransportowaniem do sztabu oddziału lub osób otwierających do niej ogień.
• Gracz żandarmerii wojskowej może być leczony przez sprzymierzonego medyka i jako rannego obowiązują go zasady jak zwykłego uczestnika.
• Oddział żandarmerii wojskowej po zejściu nie musi się udawać do sztabu. Może oddalić się poza obszar walki, a następnie po 15 minutach może wrócić do działań.
• Żandarmerii wojskowej nie obowiązuje limit żywych członków jej oddziału.

Harmonogram imprezy „Bitwa o Ardeny”
01.04.2011
- przyjazd możliwy już 01.04.2011 na miejscu od godz. 15.00 jest grupa organizatora 2 REP przygotowanych jest dla Was 15 namiotów 2 osobowych i karimat ( nie trzeba zabierać ze sobą. Dojazd do miejsc parkowania będzie oznakowany począwszy od miejscowości Pałczew. Parkingi dla wojsk Amerykańskich i niemieckich są oddzielne kierować do nich będą służby porządkowe MP.
02.04.2011
- 08.30 Obowiązkowa odprawa dowódców grup – sztab gry ( oddzielnie dla stron w Biurach Przepustek)
- 09.00 Wymarsz pocztów sztandarowych grupy amerykańskiej obsadzenie linii frontu.
- 09.30 Wymarsz wojsk niemieckich - rozpoczęcie manewrów
Gra wojenna wg dostarczonych rozkazów dowódcom grup, decyzje wykonawcze co do sposobu ich realizacji podejmują d-cy grup. W czasie gry obowiązuje bezwzględnie wykonanie zadań w formacjach (oddział, pluton, drużyna). Decyzje wykonawcze dowódca formacji.
14.10 przegrupowanie oddziałów do walki o składy paliwa
14.30 – 15.30 Walka o składy paliwa
Ok. 16.00 Zakończenie działań i powrót do sztabu gry
16.00 – 17.00 Obowiązkowe trzaskanie łyżkami o dno michy - grochówka (zalecamy przewieźć własne menażki).
17.00 Uroczyste zakończenie manewrów



I zmiany jeśli idzie o MP:
Kod:
Regulamin dzialania żandarmerii polowej:


Regulamin działania żandarmerii wojskowej w czasie gry „Bitwa o Ardeny”

Organizator powołał oddziały żandarmerii wojskowej dla każdej ze stron. Stronę aliantów reprezentuje oddział Military Police, stronę niemiecką reprezentuje oddział Feldgendarmerie.
1. MP nosi czarne opaski i hełmy z oznaczeniem MP.
2. Feldgandarmerie nosi ryngrafy z tym napisem na piersiach.
3. MP może sprawdzić dowolny oddział aliancki a Feldgendarmerie niemiecki, również podróżujący pojazdem, pod kątem posiadania identyfikatorów i dezerterów.
4. Za dezertera zostanie uznany każdy żołnierz który opuścił swoją jednostkę bez zezwolenia dowódcy lub znajdujący się w oddziale innej armii niż posiadany identyfikator.
5. Oddział MP może zostać wylegitymowany przez dowolnego żołnierza alianckiego podczas wkraczania na teren kontrolowanego przez aliantów miasta.
6. Oddział MP może zostać wylegitymowany poza obszarem miejskim tylko przez dowódcę oddziału alianckiego i tylko podczas wykonywania na nim czynności służbowych.
7. Znalezionych dezerterów lub żołnierzy bez ważnych dokumentów (identyfikatorów) żandarmeria ma obowiązek aresztować i odprowadzić do biura przepustek. Tym samym może kazać aresztowanemu zabezpieczyć i oddać broń, w razie odmowy oddania aresztowany musi przez całą drogę nieść zabezpieczoną broń nad głową.
8. Żandarmeria ma prawo użyć plastykowych kajdanek na aresztowanym w ramach klimatu, tak aby nie wyrządzić mu tym żadnej krzywdy. Można odstąpić od tej reguły zwłaszcza gdy teren gry wymaga używania rąk podczas poruszania, skarpy, nasypy, gęste obszary leśne.
9. Zarówno oddziały alianckie jak i niemieckie mogą otworzyć ogień do MP - Feldgendarmerie tylko w odpowiedzi na atak z ich strony. Zezwala się otwarcie ognia w przypadku spotkania żandarmerii strony przeciwnej
10. Członek oddziału który niesprowokowany otworzy ogień do MP - Feldgendarmerie może zostać aresztowany i odstawiony do biura przepustek niezależnie od pełnionej funkcji. W razie konfliktu i oporu z aresztowaniem aresztowany może zostać cały oddział.
11. MP ma prawo korzystać z komunikacji radiowej niezależnie od istniejącej łączności alianckiej.
12. Niemiecka grupa dywersyjna Otto Skorzennego może niszczyć łączność, próbować różnymi fortelami zmylić żołnierzy i dowódców alianckich, koordynować działania z oddziałami niemieckimi. Może, starać się opóźniać transport żołnierzy na miejsce przeznaczenia, kierować ich inną drogą do celu, strzelać do żołnierzy obu stron. Niemiecka grupa dywersyjna nie może podszywać się pod arbitrów czy kurierów, nie może zmieniać/zamieniać pisemnych rozkazów.


Istotne, że MP może kontrolować w mieście każdy gracz. Na 100% będzie też jak poprzednio dywersyjne dziadostwo wysadzające się to tu to tam.....


Ostatnio zmieniony przez Molibdenik dnia Wto 23:13, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kat
Kobiałka
Kobiałka



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieluń/łódź

PostWysłany: Wto 23:38, 29 Mar 2011    Temat postu:

Frycu mieszka pomorska róg ze sterlinga. ja i kiler przy lumumby 12, to jest 10ds
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frycu666
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Wto 23:41, 29 Mar 2011    Temat postu:

Ja mieszkam na pomorskiej 67, naprzeciwko biedronki. Kończę jednak wf o 13.30 i chwile mi zajmie dotarcie na chatę i względny ogar, so może najpierw po Kilerów, a mnie zgarniecie w drodze powrotnej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Wto 23:43, 29 Mar 2011    Temat postu:

a coś robimy ze zrzutką ? IMO pomysł dobry , jakoś ich wesprzec mozna za kawał dobrej zabawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 5:05, 30 Mar 2011    Temat postu:

Dobra niech będzie. Po Kaśkę z osobą towarzyszącą Twisted Evil podjadę 14.30, więc u ciebie będziemy 14.50. Tego się trzymajmy.

Co do zrzutki, jest już za późno na głosowania, czy dyskusje. Nie ma więc chyba sensu nic organizować wspólnego. Jak ktoś ma ochotę niech się zrzuci i tyle. Dałem info by wszyscy wiedzieli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Śro 16:00, 30 Mar 2011    Temat postu:

Panowie, może weźcie miny dźwiękowe? Będziemy w obronie, więc powinno dać się je jakoś wykorzystać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 16:20, 30 Mar 2011    Temat postu:

Na imprezie w stylu Ardeny wydaje mi się, że miny mają małą szansę powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 19:52, 30 Mar 2011    Temat postu:

W zasadach trafień nie znalazłem info o minach dźwiękowych więc nie wiem czy można ich używać, ja swoje wezmę, tak na wypadek W.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 20:14, 30 Mar 2011    Temat postu:

Nie jest zabronione, ale pozostałe 700 chłopa nie wie o ich istnieniu, więc zanim ktoś się połapie co i jak będzie trzeba się nawkurzać. Całość trafi do arbitra, który jeśli nic się nie zmieniło wykaże się brakiem umiejętności podejmowania decyzji itd. itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 6 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin