Forum Pantery  Strona Główna Pantery

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mangusta 17-18.04.2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Sob 13:39, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Gdyby ktoś nie zauważył to połączono nas z innym oddziałem:

Oddział K4 – Pantery / Independent Soldier / niezrzeszeni ( flecktarn/wz.94)
1. Kiler - PANTERY - zastępca dowódcy (+)
2. Kat - PANTERY
3. Frycu - PANTERY
4. Blekot - PANTERY
5. Wojtek - PANTERY
6. Magzi - PANTERY - dowódca (+)
7. Pietia - PANTERY
8. Moli - PANTERY
9. Bruxa - PANTERY
10 Gagarin - PANTERY
11. Uszat - PANTERY
12. Cykuśny - PANTERY
13. Kowasz - niezrzeszony
14. Stanik - niezrzeszony
15. Pepsko - INDEPENDENT SOLDIER
16. Tołdi - niezrzeszony
17. Tachu - niezrzeszony
18. All - niezrzeszony
19. William - niezrzeszony
20. Buli - INDEPENDENT SOLDIER
21. Wiśnia - PANTERY
22. Beryl - PANTERY
23. Sosna B3- dowódca (+)
24. Spawacz B3- z- ca dowódcy (+)
25. Skorek B3
26. Kotu B3
27. Azur B3
28. Pucu B3
29. Jacek B3
30. Bigoos B3
31. ASTAROTH B3
32. Skrawek
33. Radar B3
34. JJ B3
35. SASZA B3
36. KRUK B3
37. Fenek B3
38. Piasek rekrut B3
39. aki MSW
40. wilku MSW
41. Looky MSW (wz. 93)
42. Arma MSW(wz.93)

A jeżeli ktoś był na poprzedniej manguście to z pewnością pamięta ksywy Sosna i Spawacz, mam nadzieje że kolesie rozwinęli się od zeszłego roku bo inaczej to ciężko to widzę.

I pozostaje czekać na decyzje :
Cytat:
(dd bravoone @ 10/4/2010, 11:14) *

Rosiu , czy w związku z zaistniałą sytuacją, która miała miejsce w dniu dzisiejszym (katastrofa prezydenckiego Samolotu-a w konsekwencji żałoba narodowa) Mangusta odbędzie się?
Cytat:


Obawiałem się, że ktoś zada dzisiaj to pytanie.
Ja bardzo Was proszę, byśmy odczekali jakiś czas i nie podejmowali na szybko - na gorąco dyskusji na ten temat.

W związku z sytuacją, by uniknąć również niepotrzebnych teraz nam wszystkim dyskusji, zamykam temat na jakiś czas. Proszę o wyrozumiałość.


Ostatnio zmieniony przez Blekot dnia Sob 13:44, 10 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kat
Kobiałka
Kobiałka



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieluń/łódź

PostWysłany: Sob 18:40, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Bat podjął decyzję już dziś. Dla osób, które nie śledzą tematu na wmasg:
Cytat:
W związku z zaistniałą tragedią oraz ogłoszoną 7-dniową żałobą narodową postanowiliśmy nieco zmienić nasze podejście do Manewrów Mangusta 5.

Grupa BAT Łódź postanowiła nie odwoływać Manewrów. Pragniemy podkreślić, iż nie są one imprezą masową w myśl obowiązujących przepisów.

Planowane na piątek, czyli w czasie żałoby Narodowej ognisko oraz zabawę, chcemy zamienić na chwile spokojnej dyskusji, bez muzyki i śpiewów.

Uczcimy również minutą ciszy ofiary tej tragedii.

Pozostała część Manewrów, odbędzie się bez zmian.

Jednocześnie w pełni rozumiemy osoby, które nie będą chciały wziąć udziału w tej imprezie. Prosimy natomiast o przesłanie swojej decyzji na maila info(at)batlodz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Nie 7:59, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Blekot napisał:



A jeżeli ktoś był na poprzedniej manguście to z pewnością pamięta ksywy Sosna i Spawacz, mam nadzieje że kolesie rozwinęli się od zeszłego roku bo inaczej to ciężko to widzę.



możesz coś przybliżyć na ten temat ?
Bo jak dowództwo ma być gorsze niż na ardenach , to chyba samowolka będzie %-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gagarin
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Nie 10:27, 11 Kwi 2010    Temat postu:

No z tego co ja pamiętam byli "współdowodzącymi" ale nie wykazywali się niczym szczególnym. Romek musiał wszystkim zaopiekować.

40 osób... hm... to już jest coś Very Happy wykonać rozkazy a potem można ładnie siać kompozyt w mniejsze oddziały Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frycu666
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Nie 19:46, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Ktoś nie ma transportu i chciałby się zabrać? mam 2 miejsca w aucie, mogę zabrać kogoś z trasy Widawa-Łowicz, to jest 1 mały mankament. Od tego zależy mój i Uszata wyjazd na Mangustę, gdyż trzeba dołożyć do paliwa inaczej po prostu finansowo się nie wyrobimy. Jakby ktoś coś to pisać na gg 2168486.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Pon 9:06, 12 Kwi 2010    Temat postu:

czy ktoś posiada jakiś aktualny link do indentyfikatora medycznego ?
tamten co podawał Obersztun Van Firer Rakieten Blekoten był w wersji zajebistej %-) tylko ze serwer im wy........walili Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 9:59, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Zaraz wrzucę do naszej galerii
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gagarin
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Pon 17:27, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Frycu rezerwuję miejscówę i już piszę na gg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Pon 17:38, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Dobra, to ja jeszcze na szybko poproszę o informację kto jedzie za kogo. Po kombinacji alpejskiej wysokiej klasy są 90% szanse, że jednak pojadę (Frycu, grzej mi miejsce). Ktoś już zaklepał sobie moje miejsce, czy w końcu nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kat
Kobiałka
Kobiałka



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieluń/łódź

PostWysłany: Pon 19:07, 12 Kwi 2010    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to za cyka jedzie szefuf, za williama moj kolega, a za ciebie all chcial wziac kolege. z tym ze miejsce bruxy jest wciaz wolne wiec moze by tego kolege tak za nia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 19:43, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Oddział K4 – Pantery / Independent Soldier / niezrzeszeni ( flecktarn/wz.94)
1. Kiler - PANTERY - zastępca dowódcy (+)
2. Kat - PANTERY
3. Frycu - PANTERY
4. Blekot - PANTERY
5. Wojtek - PANTERY
6. Magzi - PANTERY - dowódca (+)
7. Pietia - PANTERY
8. Moli - PANTERY
9. Mariusz =>Bruxa ( ksywa w formularzu Brux i ściemniamy że jest błąd w druku Very Happy)
10 Gagarin - PANTERY
11. Uszat - PANTERY
12.Szefuf =>Cykuśny
13. Kowasz - INDEPENDENT SOLDIER
14. Stanik - niezrzeszony
15. Pepsko - INDEPENDENT SOLDIER
16. Tołdi - niezrzeszony
17. Tachu - niezrzeszony
18. All - PANTERY
19. Mateusz => Williama (Kat)
20. Shym =>Buliego - INDEPENDENT SOLDIER
21. Wiśnia - PANTERY
22. Beryl - PANTERY

Mam nadzieje że uwzględniłem wszystkie podmiany. Mariusza wpisałem za Bruxę skoro jedzie Beryl.
Pamiętać że istnieje bezwzględny podział mundurowy , nie ma taśmowania.


Ostatnio zmieniony przez Blekot dnia Pon 19:44, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ALL
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon 20:26, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Za kogo pojedzie Mariusz nie jest istotne... a żeńska forma... hihi mi się podoba choć on ma pewnie inne zdanie...hihi

Ostatnio zmieniony przez ALL dnia Pon 20:30, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 20:31, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Jest, bo musi wypełnić oświadczenie gdzie wpisuje Swoje dane oraz ksywę, Lista na bramie zawiera same ksywy więc powinien wiedzieć za kogo jedzie by powiedzieć przy zgłoszeniu "kim jest", inaczej nie wpuszczą go na teren gry.
Teren gry to poligon policyjny , ogrodzony Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Pon 21:14, 12 Kwi 2010    Temat postu:

to czy poligon policyjny to tam pikuś %-)
ale ważne czy był szczepiony , bo jak nie to go nie wpuszcząVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiler
Podszyszkownik
Podszyszkownik



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Wto 15:48, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Rosiu napisał:
Wychodząc naprzeciw różnym głosom, odprawy dowódców strony kubańskiej będą miały formę indywidualną. Jeżeli jakiś oddział przyjedzie wcześniej, otrzyma odpowiedni rozkaz i będzie mógł wyruszyć w teren, nie czekając na innych w bazie.
W tym miejscu zachęcam wszystkich Kubańczyków o jak najwcześniejsze przybycie.
Rozkazy będą bardziej lub mniej ciekawe - na początek. Będzie w tym względzie obowiązywała zasada, kto pierwszy ten lepszy. Czyli Dowódcy którzy zgłoszą się po rozkazy wcześniej, otrzymają coś ciekawszego


Romek prosił mnie, żebym napisał na forum bo on chwilowo nie ma możliwości, że jednak nie ma nocki przed manewrami i może być na miejscu wcześniej niż zapowiadał i proponuje zrobić zbiórkę na miejscu przed sztabem o 7:45 - 8:00, żeby otrzymać jak najciekawsze rozkazy. Moim zdaniem to dobry plan oprócz ciekawszego zadania wychodząc wcześniej w pole będziemy mogli dobrze się przygotować na atak hamburgerów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 15:52, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Jestem za.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Wto 16:45, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Wydzieliłem posty dotyczące transportu i dojazdu na Mangustę do osobnego tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 18:50, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Bardzo mądrze..tylko po co.

Jadę sam, ale nie oferuję się z transportem bo nie mam pojęcia o której będę wracał więc sorry. Chętnie natomiast podwieszę się pod Romka tak jak ostatnio tworząc mały konwój....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gagarin
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Wto 20:21, 13 Kwi 2010    Temat postu:

A może by tak PW na wmasg.pl napisać do kogoś z B3 z zapytaniem, na którą chcą się pojawić na Mangustę? jakiś kontakt załapać, bo potem to ciężko będzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto 20:24, 13 Kwi 2010    Temat postu:

NO to gag napisz im na PW. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gagarin
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Czw 15:54, 15 Kwi 2010    Temat postu:

ok, no to leci PW do sosny z pytaniem na którą zamierzają się stawić, czy mają kontakt z resztą oddziału i że my postaramy się pojawić przed 8.

odpowiedź:
Cytat:
My bedziemy tam mniej wiecej o 7.30 a kontakt ktos tam ma od nas ale dokładnie nie wiem.


Ostatnio zmieniony przez gagarin dnia Czw 15:55, 15 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 21:49, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Każdy pewnie czytał , ale warto sobie przypomnieć :
SPW - Symulacja Pola Walki - wersja uproszczona 01
SPW WU 01


PREAMBUŁA
Niniejsze zasady powstały w wyniku wielomiesięcznych dyskusji wielu osób nad urealnieniem spotkań airsoftowych. Mają one na celu nadanie grze bardziej dynamicznego charakteru, z jednoczesnym ukierunkowaniem na realizm działań na polu walki.

Twórcy zasad kierują je do szerokiego grona Maniaków AS z nadzieją na wykorzystanie ich podczas spotkań airsoftowych nastawionych na dynamikę akcji. Mówiąc o dynamice, mamy na myśli rozgrywki z dużą ilością potyczek, częstych zwrotach akcji i sporej ilości zadań do wykonania.

Zasady przygotowano w trzech wersjach: uproszczonej (SPW WU), ogólnej (SPW WO) oraz specjalnej (SPW WS).

Wersja ogólna ma być wykorzystywana do organizacji imprez, w których liczy się realizm uzbrojenia, wyposażenia, ilości amunicji, jednak nie za wszelką cenę. Różnica między wersjami: ogólną i specjalną polega na tym, iż w specjalnej limit amunicji w magazynkach został narzucony. Wersja uproszczona powstała na bazie wersji ogólnej, a podstawowa różnica polega na znacznym uproszczeniu zasad związanych z medykami, a głównie rezygnacji z kart ran.

Tym samym pozostawiamy organizatorom wybór zasad, najbardziej odpowiadających wizji organizowanej imprezy.

Rozdział I - ZASADY OGÓLNE
1/ Każda osoba biorąca udział w spotkaniu z wykorzystaniem zasad SPW zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich zasad fair play.
2/ Podstawą spotkań z wykorzystaniem zasad SPW jest przede wszystkim dobra zabawa, a nie osiąganie zwycięstwa za wszelką cenę, uzyskiwanie jak największej ilości trafień, czy wykazywanie w jakikolwiek inny sposób wyższości nad innymi miłośnikami AS.
3/ Każdy uczestnik spotkania z wykorzystaniem niniejszych zasad, ma obowiązek zapoznania się z nimi.
4/ Każdy pełnoletni uczestnik spotkania (z wyjątkiem Fotoreporterów Wojennych, jeżeli tacy są) z wykorzystaniem niniejszych zasad, nie ma obowiązku (chyba, że organizator założy inaczej) podpisywania jakichkolwiek oświadczeń.
5/ Każdy uczestnik spotkania z wykorzystaniem zasad SPW, wyraża automatycznie zgodę na ponoszenie wszelkiego ryzyka związanego z udziałem w takim spotkaniu i zobowiązuje się, iż w razie zaistnienia wypadku, gdzie stanie się ofiarą, nie będzie wnosił roszczeń odszkodowawczych, ani wnosił o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań AS i ich organizatorów.

Rozdział II - WIEK UCZESTNIKÓW
1/ W spotkaniach z wykorzystaniem zasad SPW mogą brać udział osoby pełnoletnie.
2/ Dopuszczamy również do udziału osoby w wieku 16+, które są zrzeszone w grupach, gdzie większy procent stanowią osoby pełnoletnie. Każdy z uczestników będzie zobowiązany do podpisania odpowiedniego oświadczenia, które jednocześnie będzie musiało być podpisane przez obojga Rodziców bądź innych Opiekunów Prawnych, wraz z podaniem nr tel. w przypadku konieczności kontu. Oświadczenie takie, będzie też wymagało podpisu, przez pełnoletniego dowódcę danej grupy, który będzie brał udział w takim spotkaniu.

Rozdział III - WYPOSAŻENIE UCZESTNIKÓW
1/ Wyposażenie obowiązkowe:
a/ środki ochrony oczu, które powinny być wytrzymałe na postrzał z amunicji AS z bliskiej odległości, ze wszelkiego typu broni AS. Jeżeli masz wątpliwości, przestrzelaj je przed spotkaniem.
b/ Osoby niepełnoletnie, oprócz standardowych środków bezpieczeństwa stosowanych w AS zobowiązane są posiadać ochronę uzębienia – np. maska neoprenowa. Pozostałych uczestników zabawy zachęcamy również do stosowania takiej ochrony.
c/ czerwony materiał (chusta, szmata czy inne), o wymiarach pozwalających na dostrzeżenie go z odległości zasięgu najmocniejszych replik
d/ minimum jeden opatrunek osobisty lub coś, co będzie go imitowało.
e/ medycy muszą być wyposażeni w opaski medyka (z widocznym, czerwonym krzyżem lub znakiem Ratownictwa Medycznego) umieszczone na ramieniu oraz minimum 3 sztuki opatrunków osobistych.

Rozdział IV - UZBROJENIE PODSTAWOWE - LIMIT AMUNICJI I OGRANICZENIE MOCY REPLIK
1/ Podstawowym założeniem niniejszych zasad, jest urealnienie spotkań airsoftowych, ale jednocześnie nie zmuszanie wszystkich do takiego podejścia. Dajemy uczestnikom wybór zarówno pod względem rodzaju uzbrojenia, jak i ilości posiadanej i wykorzystywanej amunicji.
2/ Podczas trwania rozgrywki, całą amunicje musimy posiadać przy sobie. Oznacza to, iż w trakcie nie można udać się np. do samochodu w celu jej uzupełnienia. Wyjątek mogą stanowić dodatkowe zasady ustalone przez organizatora jak np. możliwość doładowania w specjalnych składach amunicji…itp
3/ Jeżeli uważasz, że musisz posiadać magazynki hi cap czy np. boxy w replice, która nie odzwierciedla broni typu RKM, to Twój wybór. Waga tych replik jest często podobna, dlatego nie narzucamy stosowania nikomu ograniczenia w niej amunicji. Skoro osoby biegające z RKM wykorzystują magazynki o dużej pojemności, dajemy też taką możliwość innym.
4/ Bez względu na punkty 1 i 3, zachęcamy wszystkich do stosowania podziału posiadanych replik broni, a co za tym idzie do stosowania odpowiedniego ograniczenia amunicji.
a/ pistolety maszynowe i karabiny szturmowe (MP5, M4, M16, SCAR, G36 itp.)
- maxymalnie mid-capy do ok. 100 kulek
- Hi-capy naładowane maxymalnie 100 kulkami
b/ Lekkie karabiny maszynowe (RPK, LSW, MG36 itp.)
- maxymalnie 800 kulek z wyłączeniem napędu elektrycznego
c/ ręczne karabiny maszynowe (m249, M60… itp.)
- dowolna ilość amunicji i dowolny napęd magazynków
5/ Użycie replik broni wymaga rozwagi i to pozostawiamy uczestnikom zabawy!!! Wszelkie nadużycia w tej kwestii podczas gry, będą karane poprzez wysłanie uczestników do bazy, a w przypadkach rażących, wykluczeniem z gry.
a/ Osoby które posiadają repliki broni powyżej 380 fps, muszą używać broni bocznej przy wejściu do budynków – przy czyszczeniu pomieszczeń.
b/ Osoby posiadające repliki powyżej 520 fps muszą używać wyłącznie singla – strzały pojedyncze.
Uwaga!!!
W zabawach z wykorzystaniem zasad SPW podstawą jest bezpieczeństwo, dlatego strzelaj z głową, a jednocześnie odpowiednio się zabezpiecz.

Rozdział V - UZBROJENIE DODATKOWE
1/ Pirotechnika
a/ Użycie pirotechniki, wymaga szczególnej rozwagi!!!
b/ dopuszczone jest użycie wszelkiego rodzaju świec dymnych oprócz tych własnej produkcji. Osoby wrażliwe na dym, proszone są o zaopatrzenie się w maseczki przeciwpyłowe, chusteczki… itp., by w przypadku odpalenia świecy dymnej, można było osłonić drogi oddechowe
c/ dopuszczone jest użycie petard hukowych max K0206 jako tych, które mają odwrócić uwagę przeciwnika
d/dopuszczone jest użycie wszelkiego rodzaju „granatów kulkowych” zrobionych na bazie max K0206. Granaty takie mogą zawierać groch lub kulki. Nie mogą zawierać żadnych elementów metalowych, ani innych, które mogłyby uszkodzić wykorzystywane w AS okulary i gogle ochronne.
e/ W chwili rzucenia petardy obowiązuje okrzyk "UWAGA GRANAT!"
2/ Miny i granaty gazowe Dopuszczone jest stosowanie wszelkiego rodzaju min i granatów ładowanych gazem i wykorzystujących kulki BB
3/ Miny i inne pułapki dźwiękowe
a/ dopuszczone są do stosowania wszelkiego rodzaju urządzenia, które poprzez wyzwolenie sygnału dźwiękowego pozorują miny.
b/ uruchomienie takiego alarmu, powoduje zranienie/postrzał osób znajdujących się w promieniu 5 metrów od źródła sygnału.
4/ Broń biała
a/ Uczestnik spotkania może posiadać w czasie jego trwania broń białą, lecz zgodnie z obowiązującym prawem, nie może jej w żaden sposób używać.
b/ Przyjmujemy, iż wszyscy uczestnicy spotkania opartego na niniejszych zasadach, wyrazili zgodę na posiadanie przez innych broni białej, z zastrzeżeniem punktu „4a”.
c/ obowiązuje całkowity zakaz używania broni białej do markowania cichej śmierci. Cicha śmierć może być markowana TYLKO klepnięciem.

Rozdział VI - OSŁONY BALISTYCZNE - Tarcze balistyczne
Istnieje możliwość stosowania tarcz balistycznych. Tarcze takie muszą być oryginalne. Dopuszcza się też stosowanie wszelkiego rodzaju kopi takich tarcz, ale muszą one odpowiadać wielkości i wadze oryginału.
- przy stosowaniu replik tarcz, ich waga nie może być niższa niż 10 kg
- każdą tarczę balistyczną, należy okazać przed rozgrywką organizatorowi, w celu wyrażenia zgody na jej użycie

Rozdział VII - TRAFIENIA / POSTRZELENIA
1/ Z postrzelaniem mamy do czynienia wtedy, gdy zostaniemy trafieni kulką, odłamkiem granatu (kulki lub groch), rażeni aktywacją miny lub innej pułapki, oraz w przypadku „cichej śmierci”. "Cichą śmierć" symulujemy poprzez klepnięcie w ramie przeciwnika, niezależnie czy został on postrzelony, czy żyje. W obu wypadkach przeciwnik zostaje zabity i jest traktowany jako Trup, bez możliwości uleczenia.
a/ Osoba postrzelona musi głośno krzyknąć „Dostałem(am)” oraz upaść w miejscu, gdzie została postrzelona, wyjąć posiadany czerwony materiał, położyć go na swojej głowie i zawołać „MEDYK”. Maksymalny czas oczekiwania na Medyka to 10 minut. Po tym czasie osoba taka traktowana jest jako „Trup”
b/ W czasie oczekiwania na Medyka, trafiona osoba nie może się samodzielnie przemieszczać, ani aktywnie brać udziału w walce (strzelać, rzucać granaty, ...). Osobę taką może przemieścić Medyk i/lub koledzy z oddziału, odciągając ja w bezpieczne miejsce.
c/ Po podejściu Medyka do osoby trafionej, musi On założyć jej opatrunek na jedno ramie. Czas uleczenia przez Medyka nie może być krótszy niż 3 minuty. Dopiero po 3 minutach od chwili rozpoczęcia zakładania opatrunku, Medyk może odejść od Osoby trafionej, a Trafiony może wrócić do akcji.
d/ Każda osoba może zostać uleczona tylko jeden raz. Następne trafienie oznacza: „Trup”.
e/ Każda osoba może zostać dobita tylko wyłącznie przez klepnięcie w ramie przez przeciwnika - „cicha śmierć” i staje się „Trupem”.
2/ W zabawie z zastosowaniem niniejszych zasad, nie będą uznawane "ciche trafienia" typu: dostałeś, pif-paf itp, nawet jeżeli odległość jest bliska. Jedyne trafienie bez strzału, to "cicha śmierć", opisana powyżej.
3/ Trafienie w broń eliminują ją, aż do czasu ponownego wejścia do gry po zejściu do bazy. Do tego czasu można używać broni bocznej, albo pożyczyć od kogoś np osoby „zabitej”, która się z nami porusza. Jeżeli nie mamy możliwości użyczenia broni lub nie posiadamy innej, osoba, której broń została wyeliminowana, zachowuje się jak osoba trafiona.
4/ Trafienie w lornetkę, noktowizor, wszelkiego rodzaju peryskopy… itp. podczas ich używania, skutkuje ich wyeliminowaniem do czasu ponownego wejścia do gry po zejściu do bazy, czyli tak samo jak z trafieniem w replikę.
5/ Na spotkaniach z zasadami SPW nie strzelamy do Fotoreporterów Wojennych (jeżeli organizator takowych dopuścił do gry), którzy posiadają na szyi odpowiedni identyfikator. Tacy fotoreporterzy nie mają prawa być uzbrojeni, ale mają obowiązek poruszania się z jakimś wybranym oddziałem i słuchania rozkazów dowódców (czytaj w odrębnych zasadach: „SPW - Fotoreporterzy Wojenni)
a/ Jeżeli zauważymy, że fotoreporter jest uzbrojony, możemy do kogoś takiego strzelać, mimo posiadania identyfikatora. W takim wypadku dany fotoreporter musi stosować zasady trafień jak każdy inny uczestnik spotkania.
b/ Jeżeli przypadkowo postrzelimy fotoreportera, również musi on stosować zasady trafień jak każdy inny uczestnik spotkania.

Rozdział VIII - RESPOWN
1/ Respawny przewidziane są kiedy straty danego oddziału osiągną 70% lub „zginą”: dowódca i jego zastępca. Do tego czasu „trupy” poruszają się z macierzystą grupą, nie mogą strzelać, ani brać udziału w bezpośrednich działaniach wojennych.
a/ Kiedy straty oddziału przekroczą 70% i/lub zostaną trafieni: dowódca i jego zastępca, cały oddział uznaje się za wyeliminowany- wszyscy zobowiązani są do oznaczenia się czerwoną szmatą.
b/ O tym fakcie, natychmiast musi zostać powiadomiony SZTAB DOWODZENIA przez dowódcę oddziału.
c/ Po otrzymaniu informacji, Sztab Dowodzenia wycofa oddział na zaplecze w celu „uzupełnienia” stanu osobowego. Wycofanie będzie polegało na wysłaniu oddziału do Bazy, znajdującej się przy Sztabie Dowodzenia. Po wycofaniu się oddziału, jest on zobowiązany odczekać minimum 10 minut, a max 15 minut i włączyć się do akcji.
d/ W czasie pobytu oddziału w Bazie, dowódca zobowiązany udać się osobiście do Sztabu8 Dowodzenia w celu otrzymania dalszych rozkazów.
e/ Jeżeli minie 20 minut od trafienia pierwszego żołnierza danego oddziału, a oddział nadal utrzymuje prawo do gry, bez konieczności respa, Dowódca oddziału zgłasza ten fakt do Sztabu Dowodzenia. W takiej sytuacji, Sztab Dowodzenia może uzdrowić wszystkich w tym oddziale, wydając odpowiedni rozkaz do dalszych działań.
f/ Takie, a nie inne zasady Respów mają za zadanie uniknięcie błąkania się pojedynczych osób po polu walki, oraz pokonywania dużych odległości do wyznaczonych wcześniej Respów.
2/ Poruszanie się osób trafionych z oddziałem.
a/ jeżeli oddział prowadzi obronę obiektu, znajdując się w jego wnętrzu, osoba trafiona, pozostaje w miejscu trafienia tak, by nie przeszkadzało to w prowadzeniu akcji przez pozostałych uczestników
b/ jeżeli oddział atakuje i zajmuje budynek, nie ponosząc strat, które powodują udanie się oddziału na respa, osoba trafiona pozostaje przed nim w takim miejscu, by nie przeszkadzać w akcji. Jeżeli oddział zajmie już budynek, to osoba/osoby trafione, wchodzą do jego wnętrza.
c/ Jeżeli oddział prowadzi działania w terenie, każda trafiona osoba porusza się na jego tyłach, w odległości nie większej niż 10 metrów od ostatniego współtowarzysza z oddziału.

Rozdział IX - MEDYK
1/ Każdy oddział do 10 osób, może posiadać w swoich szeregach 1 medyka. Oddziały od 11 do 19 osób - 2 medyków. Oddziały powyżej 20 osób - 3 medyków
2/ Obowiązkowe wyposażenie Medyka:
a/ opaska Medyka na ramie z widocznym czerwonym krzyżem lub znakiem Ratownictwa Medycznego
b/ minimum 3 bandaże lub opatrunki wojskowe

Rozdział X - Przypadki TERMINATORSTWA!!!
1/ Wszyscy zakładamy, że ktoś ewentualnie nie poczuł strzału, a nie że chce oszukać – i tej zasady się solidarnie trzymamy!!!
2/ Jeżeli jesteśmy w 101% pewni, że kogoś trafiliśmy, a osoba taka nie poczuła, to krzyczymy „DOSTAŁEŚ (aś)”. Osoba taka jest zobowiązana postępować wg zasad dotyczących osoby trafionej.
3/ Jeżeli u danej osoby, sytuacje „terminatorstwa” zdarzają się kilkakrotnie, lub osoba taka mimo upomnień nie opuściła w danej chwili gry, strzelamy w taki sposób, by poczuła strzał!!!
4/ Wszelkie pretensje dotyczące terminatorstwa, wyjaśniamy bezpośrednio po zdarzeniu z daną osobą lub po zakończeniu akcji, bezpośrednio po spotkaniu AS.
5/ Na koniec spotkania odbędzie się odprawa wszystkich uczestników i zostanie zadane pytanie, czy ktoś ma coś do wyjaśnienia odnośnie jakichkolwiek przypadków terminatorstwa. Jeżeli będzie taka potrzeba, wszelkie przypadki zostaną wspólnie wyjaśnione, a dane osoby w odpowiedni sposób pouczone.
6/ Sytuacja przedstawiona w punkcie 5 zamyka sprawę ewentualnych przypadków „terminatorstwa” na danym spotkaniu!!!! Jednym słowem stosujemy zasadę, iż załatwiamy wszystko na miejscu w swoim gronie.

Rozdział XI - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1/ Organizator spotkania wykorzystującego zasady SPW, może dołączyć oprócz niniejszych zasad ogólnych, także inne, odrębnie przedstawione zasady
a/ Fotoreporterzy Wojenni
b/ Jeńcy, zakładnicy. Metody przesłuchań i uwalniania.
c/ Wsparcie lotnicze i artyleryjskie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiler
Podszyszkownik
Podszyszkownik



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Pią 12:00, 16 Kwi 2010    Temat postu:

teraz mi się przypomniało, że nie mamy medyków. Ma ktoś jakieś opaski z czerwonym krzyżem? Jest ktoś chętny na medyka? potrzebujemy 3 i dobrze by było jakby chociaż 1 był od nas. Trzeba też jakieś bandaże ja wstyd się przyznać w swoich apteczkach znalazłem tylko 3 bandaże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 5:06, 17 Kwi 2010    Temat postu:

hmmm pewnie nikt tego już przed imprezą nie przeczyta, ale co tam...UDANEJ ZABAWY, znaczy miłych łowów Razz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:22, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Dzieki panowie za wspolna wspaniala zabawe Smile Naprawde bardzo fajna impreza
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin