Forum Pantery  Strona Główna Pantery

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chiroptera 2010
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Pon 14:37, 23 Sie 2010    Temat postu: Chiroptera 2010

[link widoczny dla zalogowanych]

Impreza piątek-sobota w samym środku niczego. Typowy MILSIM - dużo chodzenia, jeszcze więcej chodzenia, bez żadnej gwarancji, że się kogoś spotka. Wybiera się ktoś?


Cytat:
Grupa BAT Łódź ma przyjemność zaprosić wszystkich chętnych na drugą edycję 36-godzinnych Manewrów - CHIROPTERA 2 w okolicach Fajnej Ryby - najwyższego, naturalnego wzniesienia województwa łódzkiego.

Manewry odbędą się na zasadach Symulacji Pola Walki w wersji Specjalnej w dniach 17-19 września 2010 roku.

Tego typu rodzaj manewrów zmusza do wykazania się umiejętnością czytania mapy, umiejętnością dowodzenia i poruszania się w terenie oraz znajomością tajników taktyki zielonej.

WSTĘP

1/ Na manewrach obowiązują zasady fair play. Osoby, które mają jakiekolwiek, choćby najdrobniejsze ciągotki do nieprzyznawania się do trafień, czy też innego oszukiwania, niech odpuszczą sobie przyjazd na te Manewry – ta impreza jest nie dla Was!!!

2/ Manewry rozpoczynają się 17 września o godzinie 18:00, a najpóźniej (dla niektórych ekip) 18 września o godzinie 10:00. Zakończenie Manewrów dla wszystkich oddziałów planujemy na 19 września o godzinie 10:00. Osoby, które mogą wziąć w nich udział w czasie krótszym proszone są o niewpisywanie się na listę i nie pojawianie się na tej imprezie.

3/ W czasie trwania Manewrów propagujemy akcję: „Czyste Miejscówki”. Masz zamiar pozostawić po sobie śmieci (choć w minimalnej ilości) – nie przyjeżdżaj!!!

4/ Mapa dojazdu z centrum Łodzi na miejsce parkingu >>

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE NA MANEWRACH

1/ Na Manewrach obowiązują zasady SPW w wersji specjalnej (SPW WS01)
UWAGA!!! Karty Ran Postrzałowych, pojawią się niebawem.

2/ WIEK UCZESTNIKÓW - w tych Manewrach mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie!!!

3/ Obowiązujące zasady dodatkowe:
- wsparcie artyleryjskie
- Reporterzy wojenni

4/ Zasady uzupełniające do SPW WS01 - amunicja
- zgodnie z zasadami, przy sobie można nosić wyłącznie amunicje w magazynkach, w ilości wg zasad. Innymi słowy obowiązuje zakaz posiadania amunicji poza magazynkami.
- dodatkowo oddział może posiadać skrzynkę z amunicją (najlepiej oryginalną wojskową), w której mogą znajdować się luzem dodatkowe kulki. Taką skrzynkę należy dodatkowo obciążyć ciężarem 2 kg na każde 1000 kulek.

- kulki można będzie również nabyć na terenie Konsulatu za normalną cenę sklepową w złotych polskich z zastrzeżeniem, że można będzie nimi uzupełnić jedynie stan w posiadanych magazynkach lub skrzynkę na amunicje. Pozostałe z zakupu kulki, będzie można odebrać po Manewrach.

5/ Z przyczyn organizacyjnych, nie będą zbierane od uczestników żadne oświadczenia. Zakładamy, że każdy uczestnik zapoznał się z zasadami oraz z oświadczeniem (przeczytaj tutaj >>), a pojawiając się na Manewrach je akceptuje i będzie ich przestrzegał.

SZTAB ONZ
1/ Manewrami zarządza BAT Łódź występujący jako sztab ONZ. Sztab będzie odpowiednio oznaczonym taśmami terenem, w kierunku którego obowiązuje bezwzględny zakaz strzelania oraz zbliżania się na odległość mniejszą niż 100 metrów.
2/ Kontakt ze Sztabem w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości będzie możliwy głównie poprzez sieć GSM. Sztab nie zwraca kosztów połączeń.
Sztab będzie też dostępny na wydzielonym paśmie GMRS (różnym dla każdej strony konfliktu), lecz z uwagi na możliwości podsłuchu, nie zalecamy takiej komunikacji.

KONSULAT ONZ
1/ Na terenie Manewrów zostanie założony konsulat ONZ, który będzie odpowiednio oznakowanym taśmami terenem. Pozycja Konsulatu będzie znana wszystkim uczestnikom Manewrów.
2/ Terenem Konsulatu i wszystkim co się będzie w nim działo, będą zarządzać - odpowiednio oznakowani - przedstawiciele ONZ pod kierownictwem Konsula.
3/ Na terenie konsulatu oraz w odległości 100 metrów od jego granic (pas bezpieczeństwa), obowiązuje całkowity zakaz strzelania. Również strzelanie w kierunku terenu Konsulatu oraz do osób znajdujących się w pasie bezpieczeństwa jest zabronione.
4/ Każdy uczestnik Manewrów, który zostanie „zabity” musi udać się do Konsulatu, w którym musi spędzić minimum 2 godziny. Ten czas można wykorzystać na drzemkę bądź interesujące dyskusje.
5/ Na terenie Konsulatu będzie zlokalizowany skład surowców i przedmiotów wartościowych oraz punkt wynajmy Najemników.

OSOBY „ZABITE” i NAJEMNICY

1/ Każda osoba, która została „zabita” oznacza się czerwoną szmatą (od świtu do zmierzchu) lub światłem chemicznym koloru czerwonego (od zmierzchu do świtu) i zachowując się zgodnie z zasadami SPW jako „trup” porusza się z oddziałem do momentu, kiedy nie zostanie zabita dodatkowo minimum jedna osoba z danego oddziału.
2/ Po zebraniu się grupy minimum 2 osób „zabitych”, grupa ta udaje się do Konsulatu ONZ. Ta zasada ma na celu względy bezpieczeństwa. Nie chcemy, by ktokolwiek samotnie pokonywał drogę do Konsulatu.
3/ W drodze do Konsulatu, żaden z zabitych nie może strzelać ani udzielać żadnych informacji o działaniach, innym uczestnikom Manewrów – zachowujemy się jak „trupy”.

4/ Po wejściu na teren Konsulatu, każdy ma obowiązek zameldować się u przedstawiciela ONZ i dopiero wtedy może zdjąć oznaczenia osoby „zabitej”: czerwona szmata lub światło chemiczne.
5/ Od chwili zameldowania się w Konsulacie osoba taka musi spędzić w nim minimum 2 godziny, stając się jednocześnie Najemnikiem do dyspozycji ONZ.
6/ Każdy z Najemników po zameldowaniu się, zostanie oznaczony odpowiednią, widoczną taśmą na obu ramionach, której nie może zdjąć do końca trwania Manewrów.
7/ Najemnik może zostać wynajęty przez jakikolwiek oddział czy uczestnika gry, za odpowiednią kwotę, wynegocjowaną w Konsulacie z przedstawicielem ONZ.
8/ Podczas trwania Manewrów, należy zwrócić szczególną uwagę na Najemników, gdyż nie będzie wiadomo jaką stronę konfliktu reprezentują. Najemnicy zaś, muszą zachować wręcz szczególną ostrożność, gdyż mogą zostać trafieni przez kogokolwiek, co jest również swego rodzaju karą za wcześniejszą „stratę życia”.
9/ „Zabity” Najemnik, musi znowu udać się do Konsulatu i spędzić w nim minimum 2 godziny do następnego wynajęcia… itd


WALUTA
1/ Na Manewrach obowiązują 3 waluty o nominałach 50 i 100 każda:
- Noktul
- Rublik – waluta Mauretanii
- Dolczyk - waluta Lerencji

2/ Kursy Walut:
100 Noktuli = 200 Dolczyków = 400 Rublików

3/ Kursy Walut mogą podczas Manewrów ulec zmianie, pod wpływem doniesień z linii frontu.

MOŻLIWOŚCI ZAROBKU

- Sprzedaż diamentów, złota i wodoru w „Składzie surowców i materiałów wartościowych”
- Oferowanie usług najemniczych innej drużynie
- Łapówki za udzielenie możliwości przejścia przez kontrolowany teren
- Łapówki za udzielenie jakichkolwiek informacji
- Realizacja listów gończych
- Realizacja innych zleceń

MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA WALUT

- Opłacanie Najemników
- Wręczanie łapówek (w sytuacjach jak wyżej i wszystkich innych, które wam przyjdą do głowy)
- Wykupienie informacji od sztabu, dotyczących położenia cennych obiektów

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE PRZY ZAKUPACH w KONSULACIE.

1/ Osoby, które nie zostały „zabite” mogą wejść na teren Konsulatu oraz w strefę Pasa bezpieczeństwa, wyłącznie w celu dokonania jakiś zakupów lub sprzedaży surowców.
2/ Na teren Konsulatu i pasa bezpieczeństwa wkoło niego, mogą wejść przedstawiciele oddziału w ilości nie więcej niż 2 osoby. Pozostałe osoby z oddziału, mogą np. ubezpieczać wyjście z Konsulatu swoich przedstawicieli.
3/ Osoby chcące dokonać sprzedaży surowców udają się do oznaczonego Punktu skupu
4/ Osoby chcące wynająć Najemników, udają się do Punktu wynajmu
5/ Osoby, które chcą zakupić wszelkiego rodzaju informacje, udają się bezpośrednio do Konsula.

ZAKUPY ZŁOTÓWKOWE
1/ Na terenie konsulatu będzie możliwość zakupu kulek
2/ Na terenie Konsulatu, uczestnicy gry będą mogli zakupić wodę pitną.

ZADANIA DO WYKONANIA– INFORMACJE OGÓLNE

- Zdobycie jak największej ilości diamentów, rudy złota i wodoru napędowego wydobytych z kopalni i odwiertów.
- Poszukiwanie zaginionych w akcji agentów ONZ
- Poszukiwanie zaginionego ładunku nuklearnego
- Zdobycie i obrona kopalni oraz odwiertu
- Służba dla ONZ
- … I INNE

UTRUDNIENIA – INFORMACJE OGÓLNE

- Z transportem diamentów można poruszać się tylko po ubitych traktach leśnych.

- Z transportem złota można poruszać się dowolnie, lecz jedynie w przypadku, jeśli jego liczba nie jest większa niż 20 sztuk.

- W przypadku „zabicia” uczestnik udaje się do Konsulatu, gdzie czeka na werbunek za uzgodnioną z "pracodawcą" sumę. Czas oczekiwania – minimum 2 godziny. W dalszej części Manewrów taka osoba będzie mogła pełnić wyłącznie rolę najemnika.

- Otworzenie ognia w strefach zakazanych (opisanych wyżej) jak i ranienie czy zabicie przedstawiciela ONZ, skutkuje uznaniem takiej osoby jako „zabitej” z przymusowym pozostaniem w konsulacie przez minimum 4 godziny oraz wydaniem listu gończego za oddziałem agresora i zerwaniem z nim jakichkolwiek kontaktów dyplomatycznych przez sztab ONZ.

- Ceny surowców jak i kursy walut mogą ulegać zmianom wraz ze zmianami sytuacji na froncie!

ZALECAMY ZABRAĆ ZE SOBĄ NA MANEWRY
(oprócz wymienionych w zasadach SPW, obowiązujących na tych Manewrach)

1/ Każdy uczestnik Manewrów:
- mapę terenu
- odpowiednią ilość prowiantu
- zapasowe akumulatory
- telefon komórkowy
- kompas
- obowiązkowo światło chemiczne (minimum 2 sztuki czerwone na jedna osobę)
- latarki

2/ Każdy oddział:
- saperki 1-2 sztuki
- odbiornik GPS – niezbędny


OPUSZCZENIE TERENU MANEWRÓW.
Jeżeli jakikolwiek oddział z różnych przyczyn zmuszony jest opuścić teren Manewrów przed ustalonym czasem ich zakończenia, musi o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić Sztab ONZ.

Oddziały, które nie zgłoszą opuszczenia terenu Manewrów, zostaną wymienione z nazwy w temacie Manewrów na WMASG z dopiskiem: niekoleżeńska postawa wobec innych uczestników.

TŁO FABULARNE (autor: Che)

Mauzetania. Niewielkie bałkańskie państwo. Powstałe w wyniku nowych międzynarodowych konwencji. Pierwotnie – państwo Mauzetów pozbawionych niegdyś swoich ziem, docelowo źródło wodoru napędowego (nowoczesnej alternatywy dla wyczerpującej się ropy). Na nieszczęście decydentów z Europy zamieszkiwane nie tylko przez rdzennych Mauzetów ale i osiadłych tu przed setkami lat kolonizatorami Zjednoczonych Stanów Larecji.
Dla ZSL teren nie miał żadnego znaczenia ekonomicznego. W dodatku, oddały tą jakże małą kolonię ich rdzennym mieszkańcom w zamian za brak jakiekolwiek ingerencji państw decydenckich w sprawie okupacji innych kolonii. Ta sytuacja nie spodobała się potomkom Laretów w przeciwieństwie do bogatych magnatów którzy właśnie odkryli na terenie tego kraju jedyne źródło eksportowego wodoru napędowego w północnej części.

Stacjonujące w Mauzetanii siły porządkowe Cesarskiej Armii Lareckiej pomagające w budowie nowego demokratycznego państwa na konserwatywnym kontynencie z dnia na dzień były zmuszane do wystrzelenia coraz to większej ilości kul. W stoli kraju – Piwowicy, powstał Mauzetański ruch oporu prowadzący zamachy na strategiczne punkty opuszczającego okupanta.
Wkrótce gdy sytuacja stawała się coraz bardziej krytyczna, Lareccy cywile stali się obiektem agresji ze strony rdzennych mieszkańców. Konflikt tuszowano. Nie mówiono o nim w mediach, nie wpuszczano na jego teren żadnych dziennikarzy ani wolontariuszy. Zdano sobie sprawę że sytuacja w nowo utworzonym państwie zaczyna się pogarszać.

Problem nowo powstałego kraju mógł rozwiązać się sam, poprzez całkowite zajęcie go przez Mauzetów, co wiązało się z okrutną śmiercią dziesiątek tysięcy mieszkańców pochodzenia Lareckiego. Wojna domowa w Mauzetanii prawdopodobnie rozwiązała by się w ten sposób gdyby nie interwencja nowego cesarza Larecji. Młody i energiczny władca w przeciwieństwie do swojego ojca zdecydował się na krwawe rozwiązanie sprawy. Wysłał do tego kraju swoją nowoczesną armie by ponownie zająć Mauzetanie i przejąć zyski płynące ze świeżo odkrytych złóż wodoru napędowego. Bogaci magnaci z całego świata czerpiący korzyść z anarchii kraju bogatego w to drogie złoże, nie chcąc dzielić się zyskami z Larkusem II postanowili wspomóc bojówkę Mauzetańską i wysłać tam swoich najemników gotowych walczyć o ich interesy i chaos w kraju.

To wy zadecydujecie jak to się skończy!





PODZIAŁ MUNDUROWY
[b]Na tą chwile przyjmijmy, ze Larecja to mundury Amerykańskie ( łącznie z MC) a Mauzetania to wszystkie pozostałe mundury.
[/b]

ZAPISY NA IMPREZĘ
Impreza jest dla mniej lub bardziej formalnych grup zorganizowanych.
Przyjmujemy zapisy wyłącznie drogą mailową na rosiu(at)batlodz.pl maxymalnie do 5 września 2010 roku
Przyjmujemy zapisy wyłącznie przesłane od dowódców oddziałów, jako pełna lista oddziałów. Pojedyncze zgłoszenia osób nie będą brane pod uwagę.

Przesłana lista powinna zawierać następujące informacje:
- określenie strony konfliktu
- ksywki poszczególnych członków oddziału z rodzajem munduru
- ksywki Dowódcy oddziału i jego zastępcy, oraz Medyków w ilości wg zasad.
- dane kontaktowe (adres mailowy i nr telefonu, który będzie używany podczas Manewrów) przez Dowódcę Oddziału, jego zastępce oraz Medyków
- określenia się czy oddział woli się w głównej mierzę bronić czy atakować i czy przyjeżdżacie na 24 czy na 36 godzin.
- częstotliwość używanych radyjek (PMR i GPRS)

UWAGA!!!
Chęci obrony czy ataku jak i czasu zabawy nie zależą od strony konfliktu, a posłużą nam do odpowiedniego przygotowania zarysu "rozkazów".

PARY SNAJPERSKIE
Podczas Manewrów zakładamy udział par snajperskich, działających zupełnie poza oddziałami i posiadającymi odrębne zadania.

Przyjmujemy zapisy wyłącznie drogą mailową na rosiu(at)batlodz.pl
Zapisy par snajperskich, podobnie jak i oddziałów przyjmujemy wyłącznie drogą mailową na info(at)batlodz.pl w formie zgłoszenia pełnej pary, a nie pojedynczej osoby.

Przesłane zgłoszenie musi zawierać:
- określenie strony konfliktu
- ksywki oraz dane kontaktowe (adres mailowy i nr telefonu, który będzie używany podczas Manewrów)
- określenia się czy przyjeżdżacie na 24 czy na 36 godzin.
- częstotliwość używanych radyjek (PMR i GPRS).


Ostatnio zmieniony przez Beryl dnia Czw 19:39, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Pon 23:00, 23 Sie 2010    Temat postu:

No ja to bym chętnie sie wybrał na takie coś Smile .

Tylko czy aby znajdziemy ekipe od nas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z sadu ;p

PostWysłany: Wto 7:55, 24 Sie 2010    Temat postu:

generalnie w zeszłym roku było nas 4 i było fajnie, gdzie stoczyliśmy walkę z przewyższającym nas wrogiem gdzie zanim bohatersko zginęliśmy wybiliśmy ich połowę Very Happy a jak jest już chętnych 3 to też może być ciekawie Twisted Evil

Ostatnio zmieniony przez wisnia dnia Wto 7:58, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Claptrap
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 11:47, 24 Sie 2010    Temat postu:

1/ Wiśnia
2/ Beryl

Trzeba wziąć ze sobą ciutkę sprzętu: kompas, saperkę, oczywiście mapy terenu, bo to ładnych paręnaście kilometrów, przyda się GPS, radio, śpiwór. Oczywiście żarcie i woda na 2dni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Wto 14:40, 24 Sie 2010    Temat postu:

1/ Wiśnia
2/ Beryl
3/ Pepsko

Spiwór sie znajdzie , radio moze też .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z sadu ;p

PostWysłany: Wto 15:58, 24 Sie 2010    Temat postu:

to ja od razu się pisze że nie jestem medykiem mogę być minerem Twisted Evil o i odrazu mówię ze też nie będę dowódcą, to ja jeszcze radził bym wziąć jaką karimatę lub alumate aby nie spać na gołej glebie i jeszcze coś przeciw deszczowego, no i obowiązkowe dwa światła chemiczne czerwone

Ostatnio zmieniony przez wisnia dnia Wto 16:00, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Claptrap
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Wto 16:04, 24 Sie 2010    Temat postu:

Wiśnia, możesz być minerem, ale funkcja medyka jest do Ciebie przyspawana na stałe tak samo jak Rumcajsowy zarost Razz

Światełka chemiczne mam jeszcze od poprzedniej edycji, chyba się nie rozładowały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z sadu ;p

PostWysłany: Wto 17:30, 24 Sie 2010    Temat postu:

ty nie czepiaj się mojego zarostu Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:24, 25 Sie 2010    Temat postu:

1/ Wiśnia
2/ Beryl
3/ Pepsko
4/ Seba (postaram się wynegocjować wolne)

Pepsko można u Ciebie miejsce zarezerwować?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Śro 20:45, 25 Sie 2010    Temat postu:

seba jasne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z sadu ;p

PostWysłany: Śro 21:06, 25 Sie 2010    Temat postu:

no to mamy medyka seba uważaj na beryla on lubi strzelać do swoich medyków
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 21:13, 25 Sie 2010    Temat postu:

Przypomnę tylko iż na imprezie obowiązują karty ran postrzałowych i każdy powinien posiadać własna talie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Czw 19:43, 26 Sie 2010    Temat postu:

Yes, uzupełniłem pierwszy post informacją na temat imprezy, pogrubiłem co ciekawsze sprawy. Zasady nie są szczególnie skomplikowane, ale kilka rzeczy warto zapamiętać.

Zgłoszenie można wysłać maksymalnie do 5 września, a więc do następnego weekendu, więc do piątku 3ciego września na naszym forum czekamy ze listą.

Wisienka, ja nie lubię strzelać do swoich medyków tylko do Ciebie, choćbyś miał nawet rolę minera-sapera-żeglarza-asfaltowego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 18:30, 27 Sie 2010    Temat postu:

Ja medyk? to chyba kiepski pomysł.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Pią 19:07, 27 Sie 2010    Temat postu:

Spoko, nie przejmuj się marudzeniem Wiśni, on jest medykiem patentowanym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Pon 15:57, 30 Sie 2010    Temat postu:

pytanie małe mam Smile

miałby ktoś może pozyczyc lipo na tą impreze? bo posiadam batke ( jeszcze stocka) ,któa ledwo żyje i moze mi nie wytrzymać nocki Smile

z gory dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ALL
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 23:03, 31 Sie 2010    Temat postu:

1/ Wiśnia
2/ Beryl
3/ Pepsko
4/ Seba (postaram się wynegocjować wolne)
5. ALL
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Claptrap
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 12:05, 01 Wrz 2010    Temat postu:

No to znalazł się dowódca Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 18:32, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Pojawiła się niewielka szansa (10%) że uda mi się wymigać z wycieczki, więc wpisałem się na listę . Beryl jak będziesz zgłaszał oddział to mnie wpisz najwyżej potem się zgłosi że nie jadę jak mi się nie uda. Jak coś będę wiedział to dam znać.

PS. Trzymajcie kciuki.

1/ Wiśnia
2/ Beryl
3/ Pepsko
4/ Seba (postaram się wynegocjować wolne)
5. ALL
6/ Blekot 10/90
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Śro 19:19, 01 Wrz 2010    Temat postu:

No Blekot, staraj się Smile Kciuki mocno zaciśnięte, bo Hepihoptera bez Ciebie to nie to samo Smile

-nie spij!
-nie śpię!
-ta, kurwa, chrapiesz!

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Śro 22:15, 01 Wrz 2010    Temat postu:

blekot nie zapomnij o swoim noktowizorze:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ALL
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Śro 23:11, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Czy macie chemiczne światełka ? Ewentualnie czy ktoś będzie zamawiał ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pepsko
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1358
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z piekła :D

PostWysłany: Śro 23:35, 01 Wrz 2010    Temat postu:

własnie :> kto zamawia ?:>

Jakieś wskazówki co do ekwipinku są dla osob ktore beda np 1 raz na tak długiej akcji :> bo sam nie wiem co brać ze sobą Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Czw 8:22, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Jutro będę zamawiać na specshopie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ALL
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Czw 9:25, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Jeśli będziesz zamawiał... Poproszę 3 szt Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin