Forum Pantery  Strona Główna Pantery

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ardeny 27.03.2010
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 17:42, 21 Sty 2010    Temat postu:

Romek jak dla mnie masz najlepszy wzrost głoś i giwerę na to stanowisko ;p - w żadnym argumencie nie chciałem Cię obrazić ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Czw 18:16, 21 Sty 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o wzrost to bym polemizował [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:55, 21 Sty 2010    Temat postu:

Popieram kowasza Smile Romus pasuje do Ciebie taka funkcja !!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 22:13, 21 Sty 2010    Temat postu:

fajne zdj Wink buty widzę Ci zostały ;D i fajny kałasz tam leży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:17, 21 Sty 2010    Temat postu:

Tylko ten Romek taki krotki Smile I jakie sobie Romus okularki strzelil Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cykada
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katmandu

PostWysłany: Pią 16:13, 22 Sty 2010    Temat postu:

Boże Romek, prawie herbate przez Ciebie wylałem. Ale ten facet musi mieć dobrze ponad 190, prawda Smile?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Pią 17:16, 22 Sty 2010    Temat postu:

"Krzyżak" ma prawie 2 metry ale najśmieszniejsze było to że nasz szef był od niego wyższy Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blekot
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 1992
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 14:27, 27 Sty 2010    Temat postu:

Dla tych co nie zaglądają na WMASG , miłej lektury. Very Happy

old shifty napisał:

REGULAMIN GRY

Gra wojenna„Ardeny 2010”

Organizatorzy
2 Rep
Bat Łódż
Współorganizator:
Militarialodz.pl
Gra wojenna „Ardeny 2010” jest oparta na autentycznych wydarzeniach „Bitwy o Ardeny” i odbędzie się w dniu 27.III.2010 w miejscowości Pałczew k/ Łodzi. W czasie gry obowiązuje poniższy regulamin imprezy. Odtworzone zostaną działania wojenne w czasie bitwy o Ardeny w czasie II wojny światowej. Główne punkty gry:
Miejscowość Malmedy
Miejscowość Bastogne
Miejscowość St. Vith
Miejscowość Stavelot
Miejscowość Trois-Ponts
Miejscowość Ambleve Obrona składów paliwa
Przeprowadzone zostaną operacje:
• Obrony Malmedy – likwidacja jeńców
• Obrona Bastogne
• Obrona ST. Vith
• Obrona Stavelot
• Obrona Trois-Ponts
• Operacja „Red Ball Express”
• Operacja grupy Otto Skorzennego
• Operacja grupy Peiper
Organizator dołoży wszelkich starań aby w miarę wiernie ją odtworzyć. Członkowie 2Rep i z uwagi na znajomość terenu i szczegółów gry nie biorą udziału, pełnią funkcje rozjemców i inne wymagane funkcje w czasie gry. Organizator zaleca zapoznanie się z historią bitwy o Ardeny .
Zgłoszenia w dniu gry.
Będą czynne dwa niezależne Biura Przepustek. Oddzielne dla stron konfliktu. Parkingi są wyznaczone i oznakowane kryptonimami jednostek. Po przybyciu należy parkować w „swoim” sektorze. Nad logistyką i porządkiem na parkingach czuwa MP. Do Biura Przepustek zgłaszają się wyłącznie dowódcy oddziałów gdzie pobierają identyfikatory dla swoich żołnierzy jak i wyposażenie przygotowane przez organizatora. Identyfikatory mogą być kontrolowane w czasie gry przez MP. Nie posiadanie identyfikatora w czasie kontroli skutkuje wzięciem do „aresztu” przez patrol MP i odstawienie do aresztu który jest zlokalizowany w Biurach Przepustek stron. Po kontroli zgłoszenia i wydaniu nowego identyfikatora - odczekaniu 15 minut żołnierz zostaje zwolniony z aresztu i samodzielnie udaje się do swojej jednostki.

Foto
Wszyscy którzy będą występowali w charakterze foto dokonują zgłoszenia w Biurze Przepustek. W grze wojennej "Ardeny" występują w charakterze fotoreporterów wojennych i obowiązują ich takie same zasady jak innych uczestników gry. Szczególnie zwracana będzie uwaga na zabezpieczenie (okulary ochronne). W przypadku trafienia zwracają się o pomoc do sanitariusza najbliższego walczącego oddziału. Nie zezwala się na noszenie kamizelek w kolorach pomarańczowych lub żółtych. Zdradza to stanowiska stron walczących. Powyższe nie dotyczy ekip telewizyjnych i innych mediów.

Obowiązki dowódców Armii
Obowiązkowe stawiennictwo na odprawie w wyznaczonej godzinie odprawy. Na niej wydane zostaną mapy sztabowe gry i zapoznanie z ogólną sytuacją na froncie. Odprawy odbywają się w Biurach Przepustek stron konfliktu. W przypadku braku wyznaczonego dowódcy (przypadki losowe) na odprawę może stawić się jego zastępca który od tego momentu obejmuje obowiązki dowódcy. W czasie gry stosowana jest wyłącznie zasada walki w zorganizowanych jednostkach. Dowódcy armii musza posiadać podstawową wiedzą z taktyki i kierowania podległymi oddziałami. Z uwagi na przerzuty oddziałów jak i ataku czy też wycofania jednostek musi się to odbywać zgodnie z zasadami taktyki i strategii zorganizowanej jednostki. Niedopuszczalne są jakiekolwiek samodzielne (bez uzgodnienia z dowódcą) akcje czy manewry. Stwierdzenie takiej działalności przez arbitrów czy też MP skutkować będzie odprowadzeniem do aresztu i powiadomienie przez sztab dowódcy oddziału. Obowiązkiem dowódcy z uwagi na możliwą działalność dywersyjną jest zabezpieczenie rozpoznawalności swoich żołnierzy w postaci haseł czy też innych sposobów. Zostawia się w tym zakresie swobodę działania.
Kolejność przekazywania rozkazów:
• Dowódca Strony
• Dowódca Armii
• Dowódca Oddziału
• Dowódca Drużyny

Zajmowanie pozycji
Dozwolony jest przyjazd w dniu 26.03.2010 żołnierzy strony Alianckiej i budowanie umocnień w wyznaczonych sektorach. Umocnienia muszą być budowane w „Realu”. Nie dopuszcza się walki w umocnieniach typu płyta eternitowa czy inne, które przebija rzeczywisty pocisk karabinowy. Podstawowy sprzęt saperski w ograniczonej ilości będzie do pobrania w Biurze Przepustek Aliantów. Obowiązkowy wymarsz grupy Alianckiej ( wyznaczeni chorążowie z sztandarami jednostek) 27.03.2010 godz. 09.00 spod Biura Przepustek Aliantów w kolumnie marszowej.
Wymarsz oddziałów niemieckich spod Biura Przepustek niemieckiego 27.03.2010 godz. 09.30 w zwartych kolumnach zgrupowanych do ataku. Przed wymarszem obowiązuje całkowity zakaz stronie niemieckiej na wchodzenie na teren gry, i dokonywanie rozpoznania dyslokacji wojsk Alianckich.
Zasady gry wojennej:
W czasie gry wszyscy uczestnicy zobowiązani są do bezwzględnego wykonywania rozkazów sztabu gry jak i dowódców od szczebla dowódcy armii do dowódcy oddziału włącznie. Nie stosowanie się do powyższego skutkować może na wniosek poszczególnych dowódców zgłoszonych do Arbitra wykluczeniem z gry.
Cel gry wojennej „Bitwa o Ardeny”
Celem ataku niemieckiego jest zdobycie w wyznaczonym czasie ( 14.30 – 15.30) składów paliwa co umożliwi im kontynuowanie natarcia i zwycięstwo. Atakowanie składów możliwe będzie wyłącznie po wydaniu takiego rozkazu przez sztab gry i przegrupowaniu wojsk. Sygnałem do ataku rozkaz wydany przez sztab gry. Zdobyciem składu będzie jego wysadzenie w powietrze poprzez odpalenie zgrupowanych tam rac i ogni sztucznych. Ich wysadzenie oznacza koniec gry i od tego momentu obowiązywać będzie całkowity zakaz strzelania. Poszczególne oddziały udają się do Biur Przepustek gdzie odbędzie uroczyste zakończenie gry. W przypadku nie zdobycia składów paliwa natarcie niemieckie staje z braku paliwa i jest to przegrana wojsk niemieckich.
Środki ostrożności i ratunkowe obowiązujące w czasie gry.
Z uwagi na zastosowanie przez organizatora rzeczywistych środków pozoracji pola walki zabrania się wchodzenia na pola minowe, jak i obowiązkowe jest utrzymywanie bezpiecznej odległości od zastosowanych środków transportu wojsk lub pojazdów pancernych. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek zasadzek lub innych sposobów skrytego podejścia do powyższych pojazdów. Ataki wolno dokonywać wyłącznie z zajmowanej pozycji bez jej opuszczania. W przypadku pozorowanego ostrzału artyleryjskiego należy skryć się w okopie lub za inna zasłoną terenową (jak w Realu). Na miejscu będzie karetka pogotowia zlokalizowana przy sztabie gry. W przypadku jakiegokolwiek zranienia dowódca oddziału ( pod rygorem odpowiedzialności prawnej) zgłasza ten fakt do Arbitra który podejmuje decyzję o właściwych działaniach ratunkowych. Przy drobnych skaleczeniach pomocy udzielają sanitariusze (nie ma obowiązku zgłaszania Arbitrowi) którzy w torbach medycznych (dostarczonych przez organizatora) będą mieć podstawowe środki opatrunkowe. W przypadku poważnego zranienia Arbiter ma prawo przerwać grę dla jednostki w której nastąpił wypadek.
Arbitrzy
Oznakowanie w postaci żółtego hełmu. Na jedną bronioną miejscowość przypada dwóch Arbitrów. Posiadają wszelkie uprawnienia, włącznie z wykluczeniem z gry pojedynczego żołnierza jak i całych oddziałów w drastycznych przypadkach. W czasie gry pilnują jej przebiegu, aby był zgodny z regulaminem. Obowiązuje bezwzględne przestrzeganie wydawanych przez nich poleceń. W przypadkach drastycznych mają prawo do wykluczenia z gry poszczególnych żołnierzy jak i całych oddziałów. Obowiązuje zakaz jakiegokolwiek ataku czy też strzelania do nich. W szczególności będą zwracać uwagę na tzw. „terminatorstwo”, oraz utracenia przez oddział możliwości walki. Pilnują prawidłowego udzielania pomocy przez sanitariuszy itp.
Środki techniczne:
Dozwolone i zalecane jest używanie środków technicznych ( miny, dymy, petardy).
Samochody terenowe Jeep będą służyły do szybkiego przerzucania wojsk w rejon działań. Podlegają bezpośrednio sztabowi gry. Obowiązuje zakaz strzelania do nich z uwagi na ew. uszkodzenia lakieru. Stwierdzenie przez rozjemcę ostrzelania Jeepa skutkować będzie wyłączeniem winnego żołnierza do końca gry. Zniszczenie jest możliwe poprzez rzut granatem ( torba plastikowa z piaskiem. Trafienie pojazdu wyłącza go z gry wraca z całym desantem na Resp. Przewożone oddziały mogą podjąć walkę po desantowaniu się i oddaleniu na ok. 15 mtr. od pojazdu.
Łączność
Dowódcy grup utrzymują łączność ze sztabem za pomocą telefonów komórkowych. Zezwala się na używanie własnych środków łączności wewnątrz grup i rodzajów wojsk.
Trofea wojenne.
Każda Armia jest wyposażona w własny sztandar. Jednostki alianckie broniące miejscowości na sztandarach mają ich napisy. Zdobycie miejscowości jest to zdobycie jej sztandaru. Sztandar przechodzi na własność oddziału który go zdobył. Każdy uczestnik gry otrzyma pamiątkowy plakat formatu A3 i identyfikator.
Oznakowanie stron.
Żołnierze strony alianckiej otrzymają od organizatora granatowe opaski które należy założyć na prawą rękę (przedramię). Strona niemiecka nie ma żadnych opasek. Opaski wydawane są dowódcom armii w ilości zgłoszonych uczestników. Uwaga opaski nie będą wydawane indywidualnie.
Zaopatrzenie i serwis
Przy Biurze Przepustek strony niemieckiej będą ustawione namioty Serwisu i Sklepu (Militarialodz.pl) gdzie można zaopatrzyć się w napoje podstawowe środki spożywcze, napoje energetyzujące, amunicję i środki pozoracji pola walki. Serwis zapewni naprawę uszkodzeń broni które będzie można szybko naprawić. Decyzję co do przyjęcia lub odmowy pozostawia się w gestii serwisanta. Na miejscu będzie możliwość naładowania akumulatorów. Jeśli będzie możliwość będzie wydawana broń zastępcza pozostawia się to w gestii serwisu.

Respy
Zasady ogólne
W grze nie ma respów. Wzorem poprzednich edycji pomocy udzielają sanitariusze. Na 1 oddział 20 osobowy przypada 1 sanitariusz hełm z oznakowaniem sanitarnym na wzór amerykański białe koła z czerwonym krzyżem z czterech stron. Hełmy dostarcza organizator na odprawie dowódców. Sanitariusz ma 10 oznakowanych opatrunków (będą wydane przed grą dowódcom armii). W przypadku trafienia należy założyć czerwoną chustę i wezwać sanitariusza on podaje opatrunek. Trafiony odlicza 10 minut i oddaje opatrunek sanitariuszowi włączając się do gry. Zezwala się na wynoszenie rannego z pola walki przez żołnierzu oddziału, szczególnie jeśli podejście sanitariusza jest w polu ostrzału. Opatrunków nie zakładamy wystarczy do odzyskania życia jego posiadanie. Do sanitariuszy wolno strzelać. W przypadku trafienia jest on wyłączony z gry na 10 minut, w czasie przerwy nie ma prawa udzielania pomocy kolegom. W przypadku trafienia ¾ oddziału, lub wszystkich sanitariuszy jednocześnie (nie odzyskali życia), Arbiter nakazuje udanie się całego oddziału do sztabu gry, gdzie dowódca zgłasza się w sztabie po nowe rozkazy, po ich otrzymaniu oddział w całości wraca do gry. W przypadku odzyskania życia na terenie opanowanym już przez przeciwnika, należy nie zdejmować oznakowania (czerwona chusta) i udać się przez linię frontu do macierzystego oddziału. Odzyskanie życia w tym przypadku następuje po zdjęciu czerwonego oznakowania na terenie własnych pozycji. Organizator dopuszcza zmiany sanitariuszy w czasie gry, pod warunkiem że zmiana następuje w czasie kiedy sanitariusz nie otrzymał trafienia. Decyzję o zmianie podejmuje dowódca oddziału.
Działania dodatkowe
Każda broniona miejscowość (niezależnie przez którą ze stron) wyposażone jest w nosze i Szpital Polowy jest to namiot z oznakowaniem czerwonego krzyża (dostarcza organizator). Dostarczenie do szpitala trafionego żołnierza na noszach niesionych przez dwóch z czego jeden musi być sanitariuszem skutkuje natychmiastowym odzyskaniem życia na punkcie medycznym. W przypadku utraty bronionej miejscowości nosze i namiot pozostają w niej. Nosze powinny przy opuszczeniu miejscowości znajdować się w punkcie medycznym.
W miejscowości Malmedy z uwagi na rozstrzelanie jeńców wprowadza się że po utracie miejscowości oddziały obrońców zbierają się w miejscu wskazanym przez Arbitra. Wszyscy ranni którzy nie odzyskali życia są transportowani przez swoich kolegów, bądź to pod ramiona bądź w jakikolwiek inny sposób. Zasada nie mogą iść samodzielnie. W szyku marszowym kolumna jeniecka pod kontrolą zdobywców udaje się do sztabu gry. Po 15 minutach przerwy dowódcy stron zgłaszają się do sztabu gdzie otrzymują nowe zadania.

Organizacja imprezy:
Całością gry dowodzi sztab w skład którego wchodzi
d-ca wojsk alianckich Rosiu
d-ca wojsk niemieckich Old Shifty
Powołani dowódcy grup i ich zastępcy podlegają bezpośrednio sztabowi gry i są zobowiązani poprzez podległe oddziały wykonywać jego rozkazy. Na czas gry nadaje się kryptonimy poszczególnych oddziałów. W czasie gry należy się nimi posługiwać. Ilość żołnierzy obydwu stron jest równa.

Alianci :
1 Armia
- 1A1
- 1A2
- 1A3
2 Armia
- 2A1
- 2A2
- 2A3
3 Armia
- 3A1
- 3A2
- 3A3
4 Armia
- 4A1
- 4A2
- 4A3

Niemcy.:
6 Armia Pancerna
6N1
6N2
6N3
5 Armia Pancerna
5N1
5N2
5N3
7 Armia
7N1
7N2
7N3
15 Armia
15N1
15N2
15N3


Harmonogram imprezy

„Bitwa o Ardeny”
26.03.2010
- przyjazd możliwy już 26.03.2010 na miejscu od godz. 15.00 jest grupa organizatora 2 REP przygotowanych jest dla Was 15 namiotów 2 osobowych i karimat ( nie trzeba zabierać ze sobą. Dojazd do miejsc parkowania będzie oznakowany począwszy od miejscowości Pałczew. Parkingi dla wojsk Amerykańskich i niemieckich są oddzielne kierować do nich będą służby porządkowe MP.
27.03.2010
- 08.30 Obowiązkowa odprawa dowódców grup – sztab gry ( oddzielnie dla stron w Biurach Przepustek)
- 09.00 Wymarsz pocztów sztandarowych grupy amerykańskiej obsadzenie linii frontu.
- 09.30 Wymarsz wojsk niemieckich - rozpoczęcie manewrów
Gra wojenna wg dostarczonych rozkazów dowódcom grup, decyzje wykonawcze co do sposobu ich realizacji podejmują d-cy grup. W czasie gry obowiązuje bezwzględnie wykonanie zadań w formacjach (oddział, pluton, drużyna). Decyzje wykonawcze dowódca formacji.
14.10 przegrupowanie oddziałów do walki o składy paliwa
14.30 – 15.30 Walka o składy paliwa
Ok. 16.00 Zakończenie działań i powrót do sztabu gry
16.00 – 17.00 Odpoczynek na miejscu możliwość zakupu w punktach gastronomicznych jedzenia i napojów
17.00 Uroczyste zakończenie manewrów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Śro 16:28, 27 Sty 2010    Temat postu:

Już nie mogę się doczekać ;D a jak z tym dowódcą ?Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiler
Podszyszkownik
Podszyszkownik



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Widawa

PostWysłany: Czw 10:54, 28 Sty 2010    Temat postu:

No co ma być Romek zgłoszony do orga i już.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Czw 20:46, 28 Sty 2010    Temat postu:

Jako że Kiler dobrowolnie opracowuje łańcuch dowodzenia a ja zostałem znowu dowódcą.
Pierwsze polecenie służbowe dla Kilera skontaktować się z pozostałymi dowódcami w naszej armii celem ustalenia kto będzie dowódcą 5 Armii Pancernej. W ostateczności mógłbym się zgodzić ale będzie to oznaczało wyznaczenie jeszcze jednego zastępcy w naszym oddziale no i szefa oddziału (najchętniej widziałbym w tej roli Moliego).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 21:04, 28 Sty 2010    Temat postu:

Za wcześnie go mianowaliście... już rzuca rozkazami ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Czw 21:30, 28 Sty 2010    Temat postu:

Jako że Kowasz ma jakieś problemy na rozgrzewkę tuż przed manewrami zademonstruje nam wszystkim jak należy się w sposób wzorowy okopać do pozycji strzeleckiej stojąc przy użyciu łyżeczki do kawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Czw 23:07, 28 Sty 2010    Temat postu:

Zaczyna się Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kat
Kobiałka
Kobiałka



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieluń/łódź

PostWysłany: Czw 23:33, 28 Sty 2010    Temat postu:

I'm lovin' it..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cykada
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 2321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katmandu

PostWysłany: Czw 23:36, 28 Sty 2010    Temat postu:

lizus...-,-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Pią 5:15, 29 Sty 2010    Temat postu:

Czy ktoś jeszcze ma jakieś problemy Question Question Question
Kat ciebie się nawet nie pytam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Beryl
Król Julian
Król Julian



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 4094
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask

PostWysłany: Pią 12:32, 29 Sty 2010    Temat postu:

Ty masz chyba problemy ze snem skoro o 4tej rano po forum grasujesz Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kat
Kobiałka
Kobiałka



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 485
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieluń/łódź

PostWysłany: Pią 13:12, 29 Sty 2010    Temat postu:

ale czy ja kiedykolwiek miałam jakiś problem? poza tym to nie jest jakiś poblem do konkretnego dowódcy personalnie, po prostu jestem jednostką zbuntowaną, nieumiejącą się podporządkować i dobrze mi z tym Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Pią 14:10, 29 Sty 2010    Temat postu:

Problemy ze snem Question A co to jest sen Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 18:20, 29 Sty 2010    Temat postu:

Rozkaz przyjęty ;D
z szacunku do naszego dowódcy okopię też jego samochód w razie godziny "W" Smile


Ostatnio zmieniony przez kowasz dnia Pią 18:25, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woojteekk
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 1000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 18:50, 29 Sty 2010    Temat postu:

Haha Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magzi
Szyszkownik
Szyszkownik



Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 868
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź/Pabianice

PostWysłany: Pią 18:54, 29 Sty 2010    Temat postu:

Przyjadę Tatrą 815 w wersji AHS Dana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak żeby Kowaszowi było przyjemniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowasz
Nadżołędny
Nadżołędny



Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pią 19:02, 29 Sty 2010    Temat postu:

o kurde Shocked mogę szpadelkiem ? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Molibdenik
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik



Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 2571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:56, 29 Sty 2010    Temat postu:

Wszystkim zaczyna być przyjemniej......te wszystkie kryptonimy....godziny z jakimiś literkami....pseudo dyscyplina. Romku! Jestem z ciebie dumny. To będzie zaszczyt służyć pod twoją komendą, obserwować jak łamiesz młode harde karki na szpicrucie swojej wojskowej buty, jak jako orzeł prawe skrzydło swego wojska zwiniesz, jak w niespodziewanym napadzie szaleńczego gniewu rozstrzelasz wzrokiem swoich oficerów.... i robić dalej co się żywnie komu podoba. Jesteś po prostu urodzonym dowódcą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pantery Strona Główna -> Strzelanki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin